Ik draag zelf al een poosje een profuomo horloge en verleden week kreeg ik er drie van mn vriend(fietsmaat) binnen ter herstel.
Onder andere deze waarvan de band kapot was.
26mm, clipsluiting,…kortom effe zoeken.
Ik vind het horloge te mooi om de band niet te vervangen, maar e75 uitgeven voor een mooie passende vind ik zelf te gek.
Ik dacht: ik schrijf profuomo aan.
Ik kon nl niet echt iets vinden over evt nieuwe glaasjes,banden of andere onderdelen.
Daarop kreeg ik keurig antwoord van een dame die mij eea heeft toegelicht omtrent bandjes,uitlopende modellen etc etc.
heel gezellig en informatief gesprek.
Tevens stuurde ze mij een splinternieuwe band, met extra buckle!!!
kijk, das top en das profuomo.
Wat ieder er van vind:prima.
ik vind het een merk met toch echt mooie gedetailleerde horloges.
Tevens is gebleken dat de nazorg in dit geval subliem was en dus heb ik beloofd het merk op deze manier aandacht te geven.
De vraag lijkt me leuk nu: wie is er ook in het bezit van een profuomo en wat vinden jullie ervan?
Tsja, het is een matig modemerk dat ook op wat horloges zijn logo heeft gezet. Herenmodezaak Setpoint heeft deze horloges weleens cadeau gedaan als je een pak kocht.
Dat klinkt als prima service inderdaad, chapeau. Verder is Profuomo voor horloge-liefhebbers natuurlijk niet zo’n interessant merk, het is een modemerk wat ook horloges onder zijn naam uitbrengt, vergelijkbaar met Armani, Diesel, Hilfiger en dat soort merken. Maar prima als jij het mooi vindt toch?
Heb ook een Profuomo-horloge liggen, gekregen bij aankoop van 3 hemden.
Hemden zijn van goede kwaliteit, horloge nog niet gedragen, ligt op de plank voor de tijd dat mijn zoon het horloge virus krijgt.
Lagen deze ooit ook niet bij de kassa van Setpoint?
Ben daar ooit geholpen door iemand met een horloge dat nimmer te nooit nog onder de mouw van zijn shirt zou passen zo dik.