Ziet er super uit!!
Mega! Beter dat jij deze gered hebt. ![]()
Wat een schoonheid. Mooi Patrick
Tof resultaat ![]()
Top resultaat!
Ik ben er ook heel erg blij mee. Bijna vereerd, dat ik deze kans kreeg en kon grijpen. Het is voor mij een echt grail horloge, en min of meer is nu mijn collectie wel compleet. Dat wil niet zeggen, dat ik niets meer zal kopen, maar het zal niet meer zoveel zijn.
Je hoopt altijd, dat je voor weinig je grail-horloge kunt kopen. En dat is nu gebeurd. Voor mij is het nu nog een kwestie van fine-tunen. Er zijn nog altijd wensen, maar de lijst begint kleiner te worden. Ik wil nog ooit de lijst van de Lord Marvel serie completeren, ik ben al een heel eind. Met de Seikomatics ben ik ook al een heel eind, waarvan deze 62MAS er overigens ook deel uit maakt. Want 62MAS betekent niet meer dan: Series 62, autoMAtic Selfdater, en komt ook uit de Seikomatic reeks. Dus wat dat betreft is het zeker een waardevolle aanvulling op mijn verzameling.
Het is dus voor mij meer, dan een iconisch horloge alleen. Het is de perfectionering van mijn verzameling, dat waarvoor je het doet. Het voelt nu af. Ik had al een tijdje het gevoel, dat het wel genoeg was, maar nu is dat gevoel sterker. En dat gevoel wil ik volgend jaar bevestigen door een bezoek te brengen aan het Seiko museum in Tokio.