Promaster - only

Dat had mijn vraag kunnen zijn.
Iemand ervaring met een aansluitende rubber band?

Vandaag deze binnen gekregen.

3 likes

Wel erg mooi dat oranje!

1 like

Op kevlar.

2 likes

Of op Batman.

4 likes

Nato/zulu is ook altijd best prima.

1 like

Weet iemand wat dit voor een type Promaster is? De beschrijving maakt het horloge een beetje verdacht voor mij, maar ik ben geen kenner met betrekking tot de historie van de Promaster. Ik vind het bijv vreemd dat de index bij 12 geen lume lijkt te hebben.

1 like

Die wijzerplaat is gewoon beschadigd. Hij mist namelijk ook delen van de rode 200m en de r van water resist dit laatste schuift hij trouwens ook gewoon in de advertentie…

Edit:
Ook de stand van de dag/datum lijkt mij niet helemaal te kloppen rond 5 uur smiddags of savonds

Mijn twee Promasters😁

1 like

NY00040 is het type…ik zou persoonlijk dit horloge niet willen hebben maar dan ben ik ook een type van perfectie. Als de lume al weggesleten is + nieuw uurwerk en de datum hangt ook al zo scheef dan heeft dit horloge al aardig wat meegemaakt😉

Succes iig!

1 like

Oh nee, ik heb genoeg Promasters. Ik was alleen benieuwd, want dit is de eerste automatische Promaster met een wit datumvenster dat ik ben tegengekomen. Vandaar, dat ik mij afvroeg welke type dat was. Ik ging er vanuit dat het mogelijk een oud type was.

1 like

Dat weet ik. Ik schreef ook dat ik de beschrijving nogal vreemd vond. Het lijkt dat de persoon zelf erg lomp heeft geprutst met de inhoud van het horloge.

De NY2300 heeft een witte dag- en datumschijf. Ik vrees, dat ie buiten een behoorlijk beschadigde wijzerplaat, ook een niet of slecht werkend uurwerk heeft met een foute dag en datumschijf. Hij zegt zelf al dat er een ander uurwerk in is geplaatst, waarschijnlijk van een NY2300.
De verkoper verkoopt 'm omdat ie geld nodig heeft voor een nieuw project. Ik hou mijn hart vast…

1 like

Oeh…interessant! Dank je.

Ik heb mijn collectie flink uitgedund maar er toch een paar gehouden.

6 likes

Mijn Promaster mag het nest verlaten. Alvorens ik een topic ga aanmaken, misschien hangen hier wat liefhebbers voor deze SKX-killer rond. PB’s zijn welkom. Ik heb nog geen nieuwe foto’s gemaakt.

3 likes

Ziet er lekker uit met die oranje strap! Daar ga jij vast iemand blij mee maken :+1:

Groeten van z’n tweeling broertje :blush:

4 likes

Dit horloge had je toch onlangs van een andere HF’er over genomen?! :face_with_monocle:

Ik ben het ermee eens: Het is een mooie combi dat horloge met de oranje band.

1 like

Dat klopt.

1 like

Saved by Abel :+1::joy:

3 likes

NY0086!


de plaatsvervanger voor m’n blauwe NY0040 die vandaag aan z’n reis naar z’n nieuwe baasje is begonnen. Ik zal die sunburst ongetwijfeld missen.

8 likes