Prometheus jellyfish

Mijn Jellyfish wind niet goed meer op, naar W&V geweest maar die kunnen er niets aan doen omdat er een Seiko uurwerk (6R15) in zit en daar kunnen ze geen onderdelen voor krijgen. Iemand hier een idee wie dit wel zou kunnen repareren Monsterwatches al geprobeert maar die reageert als van ouds, niet dus. Hoor graag van iemand.

Ik denk dat @peterLC daar wel mee uit de voeten kan.

Die is dol op seiko uurwerken :laughing:

3 likes

Haha niet? Ik had daar bijna mijn Lord Marvel heen gestuurd. :joy:

1 like

Peter levert sowieso topwerk, maar hij gaf een keer aan dat hij Seiko uurwerken nogal bewerkelijk vindt.

1 like

Ik vond denk ik je duif avatar toch leuker.

1 like

Jij vindt dat iedereen dan nu maar weer terug moet naar zā€™n oude avatar?

Absoluut. Vooral @HanDavinci en @Fate_Amenable_To_Change.

1 like

Ik trek me er niks van aan.

Ik kan mij geen betere avatar bedenken dan mijn huidige.

2 likes

Even denken. Een zelfoverschattende verlaten, verwarde man, halverwege de goot met een drankprobleem en een enorme hunkering naar vervlogen tijden.

Je hebt gelijk. :joy:

Je bedoelt een succesvolle dertiger die wel van een borreltje houdt.

Please Ide, jouw woorden raken mij niet.

:sunglasses:

2 likes

Haha ik had eigenlijk verwacht dat je jezelf nog als twintiger zou betitelen. Valt me weer mee. :wink:

Titelwijziging naar ā€œHet Han en Ide ā€˜vervlogen tijdenā€™ topicā€?

4 likes

Ik doe mee met Han in het hebben van een avatar met wie je zelf zeer weinig tot geen gelijkenissen vertoont.

Daarom heb ik een quasi filosofische, interessant doende en stiekem hopeloos romantische en onzekere, voor zijn statuur en afkomst eigenlijk te luxe geklede misantroop met een voorliefde voor vrouwen, drank en sigaretten als avatar gekozen.

:upside_down_face:

Dan doe ik ook mee. Hoewel er alsnog genoeg gelijkenissen zijn gaat het vooral om zijn toepasselijke uitdrukking.

1 like

Je zou @hhe een een berichtje kunnen sturen. Die heeft ze toentertijd ook verkocht.

Verder lekker respectvol bezig mannen, ga lekker in off-topic zitten.

Marco! Je bent er weer! Waar was je al die tijd? Overigens heb je natuurlijk gelijk.

Edit: ik zie dat je 3 oktober en ergens in het voorjaar al even weer bent wezen buurten met een handjevol berichten. Maar buiten dat is het ruim een jaar geleden. Watskeburt? :wink:

Dank ga hem een berichtje sturen

1 like

Ik doe niets meer met Prometheus. Je kunt ze direct benaderen via hun site.
Het is wel een uurwerk wat via een uurwerk maker eenvoudig te servicen isā€¦

Wesselink & Vreeker is toch een goede uurwerkmaker en die kon niets doen omdat het een Seiko uurwerk is en hij dus niet aan onderdelen kan komen.