Prometheus Recon 5

Beste mede forummers, als forum sponsor wil ik van de gelegenheid gebruik maken om de Prometheus Recon 5 onder de aandacht te brengen. Dit model is tijdelijk uitverkocht geweest en is nu weer beschikbaar.

We leveren nog tegen dezelfde prijs, ondanks de gestegen franc en kostprijs. Betekend wel dat er niet echt ruimte is voor een forum aanbieding, ik kan slechts de verzendkosten en kleine korting bieden. Prijs komt op 360 euro incl. verzenden (15 euro voordeel).

Je krijgt hiervoor onzettend veel horloge! Een prachtig uurwerk, de Unitas 6497-1 met Côtes de Genève afwerking en is gemaakt in de Zwitserse Jura. Hierdoor mag het horloge met recht het predikaat “Swiss Made” (tu) voeren.

Specificaties van de Recon 5 zijn:
• Kast diameter: 44 mm
• Kast hoogte: 10.5 mm
• Gebruik gemaakt van Super Luminous martiaal voor de cijfers en wijzers.
• 2 jaar garantie
• Gebruik van krasbestendig saffier glas zowel op de voor- als achterzijde.
• Zwitsers Unitas 6497-1 uurwerk (handopwinder)
• Degelijke bruin lederen band, geschroefd!

Volgens mij dus veel waar voor je geld!

In plaats van de persfoto’s, wat eigen gemaakte foto’s. Misschien wat minder straks, maar geeft vaak een beter beeld van hoe die in het echt is :wink:

Ook een foto naast de Pellikaan FD, vond ik wel een grappig vergelijk. Hij is dus wat kleiner van formaat.

Mocht je het interesse hebben, laat het even weten via PB of via www.horlogedomein.nl

Bedankt voor jullie aandacht!

En dan hier de foto’s…

Pers lume shot:

Voor wie het zich afvraagt: forumsponsors mogen af en toe een commercieel getint bericht posten, als dank voor het mede mogelijk maken van ons aller horlogeforum.

[i]Ik weet niet wie hier forumsponsor is en niet, maar in het Steinhart Apollon
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,316010O
draadje mocht het juist niet…

just doing a good deed…[/i]

Max Kool Schreef:

Ik weet niet wie hier forumsponsor is en niet,
maar in het Steinhart Apollon draadje mocht het
juist niet…

Dan weet je ook meteen waarom. :smiley:
Onze sponsors zijn de bedrijven die een banner op de website hebben staan.

grappig dat verschil in blauwe schroefjes bij deze twee fraaie horloges!

Arno Schreef:

grappig dat verschil in blauwe schroefjes bij deze
twee fraaie horloges!

Goed gezien!

Persoonlijk vind ik het erg gaaf dat de indexringen ook van lume zijn voorzien.