Prominent Antichoc

Deze week het 45 jaar oude horloge van mijn vrouw ook weer aan de praat gekregen. Een druppeltje horloge olie op strategische plaatsen doet wonderen. Ik vind hem te klein om te demonteren, reinigen en smeren. Dus eerst maar geprobeerd met een druppeltje olie.

Hij (of zij) loopt weer uitstekend. De gangreserve is opmerkelijk groot. Bij volledig opgewonden veer loopt hij ongeveer drie dagen.

Groeten,

Coos

5 likes

Goed gedaan :+1:
Nu kun je bij je vrouw wel een (horloge)potje breken :grin:

Dat valt wel mee. Hij had onderhoud nodig omdat ze al 45 jaar geen horloge meer draagt. Ik vind horloges erg leuk maar haar interesseert het helemaal niks.

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Knap hoor!!
En inderdaad een uitzonderlijke gangreserve.
Veel plezier er mee!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een beetje een uitdaging op z’n tijd is niet verkeerd toch? Het is een behoorlijk gepriegel die damesuurwerkjes weet ik uit ervaring, maar ik heb het ook gered. :grin:

Maar mooi dat hij het zo alweer doet, is er in elk geval niets stuk. :sunglasses:

Uitdaging is leuk maar de kans op succes moet wel reëel zijn. Eerst maar eens beginnen met iets groters.

1 like

Als je nog geen ervaring hebt met servicen zou ik inderdaad niet als eerste met een damesuurwerk beginnen. Iets groter is makkelijker :sweat_smile: