Pronto sportal service waard?

Vanochtend even gecheckt voor je. 26 windingen tot aan de stop. Ik zal in de gaten houden hoe lang het horloge daar op loopt maar ik vermoed anderhalve dag. Ik kom er nog op terug.

Die creme kleur van de jouwe vind ik ook zeer mooi. Ik zou je echt aanbevelen om het te houden. Je zou een service kunnen overwegen bij @Tokes.
Het feit dat je dagelijks het horloge zal moeten opwinden geeft het juist iets magisch. Het doet je elke ochtend opnieuw beseffen hoe vluchtig de tijd wel is en kan je aansporen de dag wijs te besteden.

4 likes

Ja nu zie ik een service wel zitten. Hopelijk loopt die dan quasi even goed als de jouwe. Bedankt voor de info!

2 likes

Voor een leuk prijsje ben ik ook wel geinteresseerd in dit interessante dames duikertje :slight_smile:
Succes met de Pronto; mooi horloge aan de pols :+1:

Mijn peuter heeft ze dan uit mijn handen gerukt en loopt er nu al twee dagen mee te pronken, afpakken gaat niet meer.

Nadat het volledig opgewonden was, liep het horloge 52 uur en 10 minuten. Dus eenmaal per 2 dagen opwinden moet lukken (indien technisch in goede staat).

3 likes

Peugeot 204?

1 like

Jawel, maar niet van mij.

1 like

Goed nieuws!
Mooi uurwerk van goed kwaliteit en het loopt weer als een nieuwe.

10 likes

Merci voor je werk, Andre !

En mocht iemand tips hebben om de kast op verantwoorde wijze zelf wat op te knappen laat maar komen. Die is eens zeer onkundig gepolijst geweest.

1 like

Dat is een vak apart.
En dit is degene die het kan.

Misschien niet eens nodig want de Pronto ziet er best goed uit. Met macro foto zie je alles op het oog is het een mooie vintage.