Dag mensen, ik ben nieuw hier en eigenlijk lid geworden omdat ik de Seiko prospex spb213J1 te koop zag, waar ik al pittig lang naar zoek ben. Maar nu kan ik er niks meer van vinden?! Oh malheur!
Natuurlijk ben ik ook een “gewone” liefhebber van horloges, meer op uiterlijk en stijl dan op techniek van het werk binnenin.
Juist. Als de verkoper van de Prospex (profielfoto geloof ik de man met het ooglapje uit de meest recente Bondfilm) de klok nog heeft hoor ik het graag. Groet!
Mocht je er niet uitkomen, er staan er tussen de 750 en 850 Euro plenty op Chrono24.
Dat geldt voor 99 van de 100 man hier. Ik vermoed dat ik nipt bovengemiddeld geïnteresseerd in technologie, maar ook ik kijk toch echt, echt eerst naar het ontwerp.
Mocht je er met het horloge in kwestie helemaal niet uitkomen, dan zou je een blik kunnen werpen op een huidige SPB451, of wachten tot daar iets wits van komt. Die zijn platter, kleiner en hebben een erg mooi discrete datum-oplossing.
Mads Mikkelsen überhaupt: erg toffe acteur. Hannibal was prachtig, Riders of Justice, One more round, Pusher, Valhalla Rising, en ga zo maar door. Veel vage shit gedaan, maar wel erg breed, ik mag 'm graag zien.