Provocatione stelt zich even netjes voor.

Dag, ik ben John en woon in het noorden des lands.Ben een enorme hifi liefhebber.

Ik ben fan van grote 50mm (+) klokken, dit omdat ik grote polsen heb en de 40 en 43 mm klokjes bij mij net dameshorloges zijn.

Dat is erg jammer, want de keuze is dan gelijk een stukje minder.

Hoop hier een gezellige en leerzame tijd te hebben met jullie!

Hier mijn paar, voor mij dan, mooie klokjes. Vooral de Seiko is speciaal, hij werkt perfect en komt uit het jaar 1984. Ze staan niet allemaal op tijd, door een tijdje niet dragen. Hoop dat jullie er blij van worden.






En deze rakker, 56mm zonder kroon en 400 gram zwaar. Ik krijg veel opmerkingen, zowel positief als negatief. Leuk toch?

28 likes

Welkom John.
Ook weleens leuk te zien dat ā€˜buitencategorieā€™ grote horloges bij een ander goed staan. Mijn max ligt bij 44mm met een polsomtrek van 17,5cm. Mag ik vragen wat jouw polsomtrek is?

1 like

Welkom John, veel (lees)plezier hier op het forum.

Gezien jouw collectie, zou je mogelijk geĆÆnteresseerd kunnen zijn in het merk Aragon, welke ook oversized uurwerken maakt.

1 like

Welkom John!

Ben toch wel benieuwd naar jouw polsmaat.
Ik droeg voorheen ook 45mm+ horloges en vond dat kleiner toch echt te klein was.
Tegenwoordig vind ik mijn Aquis met zijn 43mm maar lompā€¦

1 like

Welkom, bijzondere horloges, niet mijn smaak maar ieder zijn ding natuurlijk, bij Rolex en Omega hoef je natuurlijk niet aan te komen voor een >46mm horloge dus ik snap je keuze. Welk luxemerk heeft trouwens horloges >46mm? Niet veel denk ikā€¦

2 likes

Welkom op HF en natuurlijk TW en ook Invicta (Kasper weer blijšŸ˜ƒ). Er zijn nog wel veel meer mooie merken die iets grotere modellen hebben. Veel plezier hier gewenst!

4 likes

Booom!

5 likes

Bedankt!

Mijn polsomtrek is bijna 22cm, een 50mm klok zoals de TW Steel, valt niet eens zo erg op. Ach, ik red me er mee en heb horloges die ik erg mooi vind.

Dat is zeker flink!

Ik vind persoonlijk dat die TW Steel en Invcita te groot zijn, maar een mooie Panerai of Breitling heb je de perfecte pols voor!

2 likes

Dit moet dan wel een echte grail zijn haha.

welkom op ons mooie forum!

5 likes

Flinke knuistjes zijn dat ja maar dat moet de pret niet drukken, welkom! Eens een keer iemand die een Panerai daadwerkelijk kan rocken :sunglasses:

2 likes

Ik heb een streef/droom horloge en dat is de Breitling for Bentley, die valt ook perfect op mijn pols.

1 like

Dank jullie wel voor het warme welkom heren, dat wordt gewaardeerd.

1 like

Dat klinkt als het soort horloge dat ze bij de Breitling outlet store in outlet centrum Roermond hebben, wel eens wezen kijken?

1 like

Nee, nog nooit.

Moet ook zeggen dat ik niet actief opzoek ben Sjoerd, mijn tijd komt nog wel.

1 like

Daar liggen bepaalde for Bentley modellen wel eens inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik doe Tonneau modelen ook wel gaaf vind, maar mijn polsen zijn er echt te smal voor

1 like

Snap ik, maar dan heb je die tip alvast binnen voor wanneer je wel gaat zoeken :wink:

1 like

Welkom!

Het zijn inderdaad beste klokkenā€¦maar gelukkig kan je het hebben.
Maar zit 400 gram niet ontzettend vervelend om de pols?

1 like

Dat is waar, dank je Sjoerd!

1 like

Mijn beste,

John, van harte welkom, in die fascinerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes