Provocatione stelt zich even netjes voor.

Die is tof

1 like

Welkom John! Veel plezier hier op het forum!
bcbe5f3c9fe672167b9a0e3e296185857193f122_1_565x500

1 like

Dank jullie wel heren, dit heet nu een warm welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier! Veel leesplezier en een mooie zoektocht gewenst. :+1:

1 like

Welkom op dit forum en veel plezier hier.
Met zulke polsen zou ik eens een Tissot Seastar 1000 professional proberen. Die is 49 mm geloof ik. :sunglasses:

1 like

IWC heeft aantal 45 mm varianten, waaronder de portofino 8 days handwound

1 like

Welkom!
Dan is de Meistersinger Granmatik een mooie dresser voor je!!!:slight_smile: mocht je ooit op zoek gaan naar zoiets

1 like

Dank jullie voor de tips, het kan nog wat jaren gaan duren voordat ik de beurs ga trekken voor een dure klok. Maar de klokjes die nu al voorbij komen, zijn echte warm makertjes! Super!

Welkom :+1:

1 like

HF’s invloed kennende duurt dit n maand of 4.

2 likes

Hahahaha, we gaan het meemaken Erik!

Veel plezier hier!
En wat een polsen, ik wil wel een paar cm omtrek :wink:

1 like

Dank je Danny!

Kan je er helaas niets van geven!

Welkom op HF, John! Je zit inderdaad in een buitencategorie. Maar, hoewel de trend langzaamaan weer wat kleiner aan 't worden is, is er nog genoeg te koop aan grotere horloges.

Genoemd werden al Breitling en Panerai, de chronoversie van de Tissot Seastar en ik zou hier nog aan willen toevoegen de PRS516 auto chrono. Da’s ook geen kleintje. Maar ook Seiko heeft een aantal grotere modellen, waaronder de Sumo en de Kinetic GMT shrouded diver (SUN-) modellen. De iconische Tuna is weliswaar ook 47mm. Maar door het ontbreken van lugs draagt ie weer wat kleiner.

Ben benieuwd waarmee de collectie de komende tijd wordt uitgebreid. Want dat gaat zeker gebeuren, nu je hier op HF rondhangt!:wink:

1 like

Dank je kerel!

wWelkom

1 like

John, welkom op ons forum. Eindelijk is een echte kerel hier. Fijne tijd hier.

1 like

Dank je wel Richard!

Dat valt ook wel weer mee hoor!:joy:

1 like

Beste John, welkom op HF!

1 like