Prs-7

eens kijken wie er allemaal meteen weet waar het over gaat … :wink:
tip 1

al zie ik zelf liever tip 2

was toen ik hem voor het eerst zag meteen zeer onder de indruk, en zoals de meesten wel weten, wordt zoiets als Gerard er vol passie over gaat vertellen niet snel minder… X(
in het begin had ik me er na een tijdje bij neer gelegd ten eerste omdat ze niet gewoon ff te koop zijn en ik toen in mijn groot-is-beter periode zat :lol:
gelukkig heb ik er eindelijk 1 gevonden die ook overgenomen mocht worden en ben ik er erg blij mee… (tu)
mijn foto’s kunnen helaas niet tippen aan die van die chinees , wie o wie heeft die nog op z’n pc staan…kan hem nl niet meer vinden of googlen.

hier samen met de rest wat ik op de rikketik heb gekocht met nog 2 banden voor andere aanwinsten die er aan zitten te komen…een 18 en 19mm band (:smiley:
misschien dat hans het me dan ook vergeeft dat mede om die rede mijn vorige aanwinst van hem al weer vertrokken is maar zeker goed is terecht gekomen.

al met al …Gerard bedankt (tu)

(tu) heb hem vanmorgen gezien, mooie aanwinst

schmeink Schreef:

(tu) heb hem vanmorgen gezien, mooie aanwinst

thnx , :slight_smile:

En waar blijft de Rolex???

Groeten
Jack

Mijn beste,

Een horloge ‘avant la lettre’. Proficiat!!

Een mooie, eigentijdse klassieker met een esthetische schoonheid welke een begeerte is voor het oog en een grandeur voor de persoon welke zich manifesteert in de wereld van de ‘Haute Horlogerie’. Chapeau!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit zinnenstrelende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

mooi gesproken en bedankt natuurlijk … :slight_smile:

jackwillen Schreef:

En waar blijft de Rolex???

Groeten
Jack

die komt er nog wel, maar nu kwam ik bij toeval wat anders tegen waar ik al 2 x naast had gegrepen…komt waarschijnlijk binnen 2 weken binnen :wink:

gr joost

Mooie klok ! (tu)

Van waar komt die ( minstens even mooie ) “hornback” ?

Marc-B1 Schreef:

Mooie klok ! (tu)

Van waar komt die ( minstens even mooie )
“hornback” ?

thnx, komt van de rikketik :slight_smile:

Fraai horloge, congrats!

leeuwentemmer Schreef:

Fraai horloge, congrats!

bedankt (tu)

via Gerard nog wat foto’s van de goldbird gekregen, gemaakt door een fotograaf maar dat is ook wel te zien :up:

Hallo,

Mooie klok:~
Gefeliciteerd ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Heel mooi horloge (tu)
Van harte gefeliciteerd en ik wens je er heel veel plezier mee!

mvg, Frans

heren, bedankt (tu)

Wát een mooi horloge, zeg! Dit is nou weer een typisch horloge dat uitmunt door z’n eenvoud. (tu)
Hier blijf je met genoegen naar kijken.

bedankt, oogt idd erg mooi en strak…vind zelf de seconde wijzer ook geweldig loopt net even wat langer door dan de bedrukking op de wijzerplaat.

:o wat is dit voor Merk? Ben nog niet zo ingewijd dat ik alle merken gelijk kan herkennen. Erg mooi. Secondenwijzer. Kleur. Mooi.

hharry Schreef:

:o wat is dit voor Merk? Ben nog niet zo ingewijd
dat ik alle merken gelijk kan herkennen. Erg mooi.
Secondenwijzer. Kleur. Mooi.

Hoi Harry,

het is een precista prs-7 goldbird
http://www.timefactors.com/speedbird.htm
er zijn 3 varianten de zwarte wijzerplaat met datum, witte wijzerplaat met datum en zwarte wijzerplaat zonder datum.
van de laatste zijn er 22 gemaakt en in totaal van alle 3 samen slechts 38.

mvrgr joost

heb je 'm via de site of van een particulier? Mooi