Psst! Kortingscode hebbe?

Uit het tourpakket 2019:
Ik laat deze even passeren :face_with_hand_over_mouth:, misschien een HF’er en tevens tourenthousiast die wel geïnteresseerd is. Mocht je dit voordeeltje willen pakken, PM me maar, twee tientjes verdiend en een vinkie is zo gezet…

3 likes

2 likes

@Chillekasper iets voor jou?

3 likes

Kan nu eventjes die 180 euro helaas niet missen

Maar een magere korting voor Invicta begrippen…

8 likes

Haha briljante marketing! Slechts 2 tientjes korting op een Invicta?

Hoe kan dat?

Ik wil het weten!

Ziet er best leuk uit!

:thinking::thinking::thinking::thinking:

Toch maar niet!

2 likes

Ik was gisteren in Bataviastad. Je hebt daar een vrij groot Invicta store. Was even binnen geweest en moest uiteindelijk best hard lachen. Verkoopster kwam heel vrolijk vertellen dat het 1 plus 1 gratis is. De prijzen zijn echter 2,5 keer zoveel als online. Een simpele pro diver die online 70/80 euro kost, is daar €200… Snap niet hoe Invicta zo groot kan zijn met zo een verschrikkelijke marketing aanpak.

6 likes

“Originele” prijs was 399 he :stuck_out_tongue: (aldus de website)

1 like

Ik kan me nog zo een soort tell-sell programma herinneren van zo een 20 jaar geleden. Of langer maar dat was me een prietpraat over die horloges. Ook geweldige prijzen en alleen nu als je direct belde…
Het Zwitsers was toen natuurlijk het selling point en die grote gele dozen van ze :joy:

Misschien maken ze best een aardig modelletje tussen al het schreeuwende gedoe van ze. En wellicht zijn de vintage stukken wel mooi maar wat een manier van zichzelf promoten. Walgelijk

2 likes

ik vind de Invicta’s mooi, ik heb er nog geen een, misschien dat ik over een paar jaar een kijkje ga nemen in Bataviastad.
Hopelijk zijn ze 50 Eur als ik ga. Ik denk dat ze in de USA onder de 100$ zijn.

Volgens mij ( dit is het HF dus ik hoor het wel als ik fout zit ) was of is nog steeds Invicta eigenaar van een tell sell kanaal. Dat was 1 van de strategieën om de horloges te verkopen.

@Chillekasper, je hebt een mede believer maar er is nog wel enig bekeer werk te doen.

1 like

Als je een leuke ziet gewoon doen. Ik weet alleen niet wat voor soort jij mooi vind. Maar voor 50 euro vind je meestal alleen die pro divers.

1 like

lol, al ik weer een baantje heb dan misschien dat ik een Invictus ga kopen :slight_smile:
Maar dat duurt nog wel een tijd.
Ze hebben zoveel modellen dat keuze maken moeilijk is.

Ik was er vorige week maar dat was mij nieteens opgevallen. Ik stond ook snel buiten heb niet zo veel met het merk.
Maar toch als je er twee wil hebben betaal je de duurste en kan je misschien wat goedkoper uitzijn?

Vind het een beetje gekke korting van Fiets :mountain_biking_man:. Even los van Invicta maar volgens mij is Tissot verbonden aan de Tour de France / A.S.O https://www.watches-news.com/tissot/tour-de-france-2019-special-editions/

Net zoals Omega, Rolex en Longines verbonden zijn aan andere sportevenementen