Pub klok vraag aardige buren.

Onze aardige buren gaan verhuizen en hebben een vraag over prachtige Engelse Pup klok.

Hun vraag heeft nog zin om mee te verhuizen? Zelf vind ik deze klok wel mooi maar jammer genoeg bruine meubels en dus ook klokken zijn niet meer trendy. Kan iemand hier nog iets positiefs vertellen om ze te overtuigen om de klok mee te verhuizen of maar op MP / W te dumpen?
Aub heeft iemand nog iets positiefs te melden voor onze buren?

Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:

• het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • dit geen taxatieforum is;
  • je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
  • niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
    Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal deze tekst dan weg en plaats je bericht!

*Pub klok. Een klok in een pub.

4 likes

Gezien de prijzen die voor oude exemplaren gevraagd worden is het nog wel de moeite om de klok op MP te zetten als ze 'm niet mooi (meer) vinden.

Ik heb de topic titel even aangepast.

1 like

Ik begreep dat die kleuren weer helemaal in gaan komen.

1 like

Mooie klok hoor, kunnen soms bijzondere uurwerken in zitten. (Snek) Of iets “trendy” is zou me persoonlijk helemaal niks kunnen schelen. Als het thuis maar gezellig is.

1 like

Je kunt hier vanalles mee. Ze kunnen hem verkopen, maar je kunt het hout ook bleken en stainen/oliën in andere tinten.

Uiteraard is MP altijd nog een optie. Ikzelf geef er niets om. Heb nieteens een wandklok in huis daar ik altijd een horloge draag.

1 like

Juist in een modern interieur een fantastische aanvulling!! Even een leuke plek voor zoeken en het brengt een mooi contrast aan in het geheel (zie ik zo voor me).

2 likes

Helemaal met u eens en ja het woord trendy is slecht gekozen. Zelf vind ik het wel een mooie klok dus ophangen de klok dus LOL

2 likes

Inderdaad lekker ophangen, ik heb zelf een paar klassiekers hangen en ook deze is zeer de moeite waard om opgehangen te worden. Lekker van genieten!

2 likes

Ja zelfs donkerder word de designers dream