Wellicht goed dan om je bericht even aan te passen? mensen die er minder verstand van hebben kijken op dit forum voor informatie.
Zeker als iemand iets zo stellig zegt, zou fijn zijn als die informatie dan ook klopt.
Nee, lezen ze een stukje door en dan zien ze de nuance.
( heb trouwens ook nog nooit een fake Pulsar gezien….)
En nogmaals, het merk bestaat niet eens meer/ productie is stilgelegd en bestaande voorraden lopen leeg.
En nou hou ik ermee op ….
Wat brengt zo’n originele gouden Pulsar toch veel teweeg
Hier is er nog eentje te koop, bieden vanaf €41
Kan het nog lomper?
Oké, dus een Casio van een paar 10,-‘s kan zelfs nep wezen
In ieder geval meer fake Breitlings dan fake Pulsars.
En echte Pulsars binnenkort helemaal niet meer en dat is ook niet voor niks.
Ik kan moeilijk geloven dat er imitaties dit merk/model op de markt zijn. Een Casio kan ik me nog voorstellen.
Daar is-ie hier nou eenmaal voor op het forum. Alleen maar afzeiken.
Een vriend van mij heeft een echt breitling hij vindt hem alleen niet zo mooi daarom draagt hij hem bijna niet maar dat zijn wel echt robuuste zware horloges
Daar is mijn pulsar niks bij
Maar goed ik ben blij met mijn pulsar en weet nu weer wat meer
En niet eens goedkoop helaas…
Wordt gewoon 250eu betaald voor onzin.
Dat is voor de gemiddelde consument toch veel geld.
Ik vind het schandalig.
Nee, mijn antwoorden bevallen je niet. Dat is het probleem. Verders ben ik gewoon heel liev en doe ik zo nu en dan een dolletje. Alleen zijn er mensen zo bekrompen dat ze niet meer iets kunnen onderscheiden wat een dolletje is of afzeiken.
Maakt niet uit, we zijn allemaal oud genoeg om te leren. Ook jij.
Dit is een echt goeden Pulsar, zeker weten.
Er koopt iemand een horloge, misschien wel van gespaard geld of wie zal het zeggen. Dan is zo’n reactie gewoon niet erg sociaal, zeg maar asociaal en niets toevoegend.
Moet op zich kunnen en TS is al geruime tijd lid. Alleen je profiel naam doet vermoeden dat je rolex fan bent en dan denkt men al snel: oh die moet weer even een budget merk afzeiken.
Overigens vond ik Pulsar altijd heel aardige horloges maken voor dat geld.
Gewoon lekker dragen!
@Demarteau Alleen mijn advies om in de toekomst eerst uit te zoeken of iets “echt” voordat je koopt. Nu kun je niet meer terug mocht ie nep zijn. Tenzij de prijs heel erg laag was.
Lekker van gaan genieten; wat nu als een van de kenners hier op HF hadden gezegd dat het nep is wat zou dat dan voor je betekenen? Of waarom je twijfel dat je dit vraagt?
En anders is het een heel goede replica