Pulsar echt of nep? Wie kan me helpen?

Ik heb deze pulsar 2de hands gekocht op marktplaats nou ben ik benieuwd of het een echte pulsar is of nep is

4 likes

Dit soort horloges maken ze niet nep.

10 likes

Niet de moeite om deze na te maken, dus zal wel echt wezen

Ik heb zelfs wel eens een nagemaakte Casio F-91w gezien, zeg nooit nooit!

8 likes

Pulsar wordt niet nagemaakt, zijn ze te goedkoop en ongewild voor.

Is al nep van zichzelf :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Bijna alle merken worden nagemaakt. Maar heel eerlijk gezegd, denk ik dat je voor een nepper ongeveer net zoveel betaalt als voor een originele, gebruikte, op MP: een paar tientjes. Openmaken = weten. Maar dan moet ie wel weer waterdicht gemaakt worden en dat kost ook weer geld. Dus, gewoon lekker van genieten en bij de eerstvolgende batterijwissel weet je 't zeker.:wink:

5 likes

Is een echte, niks mis mee

2 likes

Ze maken letterlijk alles na je zult je nog verbazen, een Casio van 2 tientjes maken ze gewoon na

7 likes

Zo’n plastic dingetje is natuurlijk veel makkelijker na te maken dan een stalen Pulsar en kan dus nog rendabel zijn.
Pulsar is een niet erg populair merk ( het bestaat niet eens meer … voorraden worden uitverkocht ) en je zal ze dus ook nagenoeg nooit fake zien.

Ik vermoed dat deze echt is.

1 like

Zucht. Aan vermoedens hebben we niet zoveel.

Hij is origineel.
@Floris155 heeft helemaal gelijk.

1 like

Je zult een imitatie Pulsar inderdaad niet veel zien maar om zo stellig te zeggen dat die niet nagemaakt zijn is natuurlijk gewoon niet waar.

Zoals gezegd je zult je verbazen wat ze allemaal namaken en niet alleen plastic dingetjes maar ook gewoon stalen horloges dat je denkt dat kan nooit rendabel zijn gezien het ‘originele’ horloge al niks kost

2 likes

Hartstikke leuke vondst.
Veel plezier ervan.

4 likes

Als je mijn post een beetje beter leest zie je dat ik zeg dat ze nagenoeg nooit nagemaakt worden ……… en dat is dus wel waar ….

1 like

Vrij stellig lijkt mij

2 likes

Precies, gewoon lekker dragen en de rest negeren

Waarom zou je zoeits onaardigs zeggen?

7 likes

Zucht …… ik nuanceer het volgens mij in mijn post erna ………
maar wat jij wilt hoor ……