Pulsar LED Calculator Watch 1977 First Calculator Watch

Beste Horloge vrienden.

Mijn verzameling horloges die ik verzamel is eigenlijk voor de jaren 70, maar mijn belangstelling gaat de laatste tijd ook uit naar quarts en led horloges rond de jaren 1970-1980.
Onlangs kocht ik een Pulsar led horloge met rekenmachine de eerste van Pulsar/hamilton
uit het jaar 1975.
Zie link:
http://gadgethobby.com/pulsar-led-calculator-watch-1977-first-calculator-watch/

Gisteren binnen gekregen en nieuwe batterijen erin gezet en gelukkig gingen de ledtjes branden,ook de rekenfuncties werken naar behoren.
Maar nu zoek ik een handleiding die ik nergens op internet kan vinden misschien is er onder de formers hier iemand die mij een link kan geven waar ik deze handleiding kan vinden of downloaden.
Aanleiding tot dit verzoek is dat als ik de tijd in wil stellen ik op de het knopje van S druk wel de uren en min en datum te zien krijgt maar wat ik ook doe deze niet kan verstellen naar de juiste tijd.
Dus wie Helpt mij of heeft ook zo horloge die weet hoe het moet alvast bedankt.

Ook tijdens het zoeken vond ik een leuke link die ik graag met jullie wil delen zie;

Echt de moeite waard deze site te bezichtigen.
Alvast bedankt voor het lezen
AntonSV :)-D

Gaaf horloge!

pagina met allemaal pulsar informatie
http://www.dwf.nu/Info/PulsarManual2ndEd.htm

En dan moet je Pulsar Calc. Instructions (6,65Mb) hebben. De pdf kan je gewoon downloaden. Hopelijk heb je er wat aan!

Beste MartijnV
Hartelijk bedankt voor de tip (tu), kwam erachter dat de command knop waar pulsar opstaat
slecht contact maakte, moest hierop behoorlijk wat op drukken maar het is me gelukt dank
zij jouw tip.
Groet antonSV :)-D

Super :slight_smile:
Knopjes kunnen misschien schoongemaakt worden?
Enneh… foto’s? :slight_smile:

Zoals beloofd enkele fotos, excuus voor de slechte kwaliteit maar mijn camera behoort ook nog tot de eerste generatie dig cameras.

Na het schoonmaken van de contactjes zal ik betere foto`s hier plaatsen.
Bedankt voor het kijken
antonsv

Macro stand gebruiken of foto van verder weg nemen en dan het relevante deel er uit snijden en opslaan als nieuwe foto.

Maar het is zéker een héél mooi horloge :slight_smile: