Pulsar v657 kringloop vondst

Hallo,
Ik heb deze pulsar recent gekocht bij een kringloopwinkel. Alleen kan ik vrij weinig vinden over het type horloge.

Heeft iemand iets meer informatie over dit horloge?
Uit welk jaar komt het horloge en is het eigenlijk wel een echte?

Ik heb er een nieuwe batterij in laten zetten en alles doet het perfect zelfs alles van de chronograaf.

3 likes

No offence, maar ik kan me niet voorstellen dat een Pulsar nagemaakt wordt. Deze zijn over het algemeen nieuw te koop bij Lucardi voor tussen de 50 en 150 euro.

Desondanks; lekker van genieten!

1 like

Je weet maar nooit wat voor gekkigheid er gebeurt in de namaak wereld haha. Maar Just to be sure natuurlijk.

Leuk! Een kringloopwinkel-vondst.
Tegenwoordig zitten er “taxateurs” bij de ingang die alles een waarde geven. Buitenkansjes zit er bijna niet meer in.
Ik zou deze ook meegenomen hebben.
Nostalgie!

1 like

Zo op het oog titanium!

Cool ding!

Dit model zou ik plaatsen tussen 1995 en 2005. Was het topmodel van Pulsar, prijs hfl 300,- / 350 of in euro tussen de 150 - 200. Waarde nu ligt ergens tussen 50 en de 100. Leuk horloge, draagt prettig en waarschijnlijk kan je hem (nog steeds) prima laten servicen via Seiko. Gewoon een prima aanwinst op low entrylevel voor je collectie!

1 like

goch! :open_mouth:
ik denk dat ik ook eens in een kringloopwinkel moet binnen stappen :thinking::+1:
mooi horloge wel :+1:

Ik heb dezelfde, alleen heeft die wat meer geleden. De mijne is 23 jaar oud en loopt nog steeds als een zonnetje. Gefeliciteerd met je vonst.

1 like