Pulsar

Hoi met ben. Ik ga over een paar weken een mooie pulsar horloge ophalen. En hoe vinden jullie hem?

20 likes

Mooi man.
Daar ga je een hoop plezier aan beleven.
Veel succes ermee.

Mooi horloge Ben! Ga je geen spijt van krijgen, succes met wachten en veel draagplezier alvast :ok_hand:

1 like

Daar kun je geen buil aan vallen :slightly_smiling_face: Ik ben benieuwd naar de foto’s

Gewoon leuk. Heb je vast veel plezier aan.

Leuke Pulsar hoor :ok_hand:t2: , alvast veel plezier ermee gewenst !

Zei ik toch, Pulsar. :innocent:

Dank u wel. En ik ga zeker meer van deze merk halen. En dank jullie wel voor de goede tips die ik van jullie gekregen heb. Hier kan ik zeker wat mee.

Mooi horloge Ben! Dat gaat je vast goed staan! Benieuwd naar de foto’s van het horloge om je pols straks.

Veel voorpret voor nu en voor straks veel plezier Ben!

Veel plezier ermee Ben!

Heel tof Ben :ok_hand:

Mooie dresswatch Ben.

Mooi horloge, alvast veel plezier ermee :slight_smile:

Goede keuze Ben. Pulsar en Lorus zijn goede instap merken. Ik zie graag je NA tegemoet :+1:

Pulsar maakt mooie horloges. Het gebrek aan contrast tussen wijzers en wijzerplaat zou er voor kunnen zorgen dat de afleesbaarheid bij minder of gedempt licht niet ideaal is. Het is iets waar ik de laatste jaren meer op ben gaan letten.

Leuk horloge, Ben.
Pulsar maakt best leuke horloges, nette kwaliteit, zeker voor die prijsklasse. Veel draagplezier gewenst.

Leuk ding hoor. Prima horloge en fijne ‘grab and go’ quartz. Met 22mm lugs ook denk ik wel een fijne banden slet.
Beetje jammer van Pulsar om bij de dagaanduiding alleen de maandag, woensdag, vrijdag en zondag te vermelden. Dat zou mij wel storen op den duur.

Veel plezier ermee Ben :facepunch:t3:

Die dagen dragen en klaar hè :wink:
@Benvanhouten leuk horloge, veel om naar te kijken en je gaat er vast veel plezier aan beleven.
En Pulsar is gewoon good value for your money :ok_hand:

Dat zou je natuurlijk ook een originele vonst kunnen noemen.
Letterlijk: Niet alledaags.