Puntgave Seiko 7009 '87 met defect kaliber, waarom wil je deze krijgen?

Heren,

HF-actie. Gratis verzending naar BE/NL. Ik verloot een gold tone 7009 met bijna-perfecte kast, wijzers, wijzerplaat, achterdeksel doch defect kaliber aan degene die me een goede reden geeft waarom hij deze horloge onderdelen kan/wil gebruiken. Super blikken goudkleurige band inbegrepen! Zeg niet dat het is om op te oefenen, het moet een concreet doel zijn waarvoor dit horloge / deze onderdelen kunnen dienen!
Morgenavond maak ik mijn keuze bekend dus laat jullie maar eens gaan :+1: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het horloge:

John

9 likes

Beste John,

Ik wil 'm heel graag niet!
Maar mijn vriendje @Dpvh zou 'm wel heel goed staan. Vaak wordt hij niet echt serieus genomen op de werkvloer en dit horloge zou zijn imago en aanzien op de werkvloer en bij de klanten aanzienlijk verhogen. Ik gun hem die boost!!

Hij is zo verlegen en bescheiden! Het wordt tijd dat ie in zichzelf gaat geloven! Dit horloge zou een mooie stap zijn!

Groet Johan

9 likes

Vergeet er niet bij te vertellen aan @Dpvh dat het een echte bandenswapper is, scoren zal hij :+1:

2 likes

Ik hou erg van diepte in de kast en dat is bij dit prachtige old school vijfje helemaal goed :smiley:

Niets meer aan doen dus en er van blijven genieten :+1:

Hij zou bij mij dan ook een mooie plek in mijn vitrine krijgen :ok_hand:

1 like

Ik ga er bij de locale dancing de blits mee maken.

Zonder dollen, ook ik gun hem Serge aka @Dpvh. Die arme jongen heeft alleen een afgeragde Russische chronograaf.

Oké bedankt. Doei! :upside_down_face:

5 likes
5 likes

He @25tien,
lief dat je aan me denkt, maar je hoeft niet je eigen gevoelens op mij te projecteren.
Ik stel voor dat hij naar @25tien wordt gestuurd, die jongen heeft enkel een aantal hommages(een of ander gek merk iets met een a…) . Die hij al een tijdje niet meer hier durft te tonen, geen idee waarom die omslag ineens… :thinking:
Maar goed, hij zou dus baat hebben bij zo’n klapper als dit 5je. En ach dat hij niet helemaal werkt…

3 likes

Mooie aktie en ik doe niet mee :slight_smile:

1 like

Goedemiddag,

Het zou een heel gaaf cadeau zijn voor mijn zwager die dit jaar 30 word. Het jaar waarin hij geboren is is ook dit horloge gemaakt. Ik zou hem naar de horloge maker brengen en hem met liefde weer een nieuw leven geven. En hopelijk klaar voor de volgende 30 jaar!

Gr joey

7 likes

We have a winner

1 like

Ben benieuwd!

Jij bent opgenomen in de commissie? :wink:

2 likes

@Joey, dat is een nobel doel!
Gefeliciteerd, ik zend 'm naar je op. Wel best even een donorkaliber 7009 scoren voor deze. Naar ik me herinner was er niet veel meer mee aan te vangen wegens versleten en verprutst volgens mijn horlogemaker.
Geef me nog even je adresgegevens via pb, dan komt deze naar je toe :thumbsup:

3 likes

Van harte @Joey!!!

Helaas moeten we @Dpvh op een andere manier gaan helpen z’n mannelijkheid en zelfvertrouwen een boost te geven.
Deze tegenslag zal hard bij 'm aankomen, maar we zullen hem bijstaan!

Alvast heel veel draagplezier voor je slager… uhhh zwager!

Groet Johan

1 like

Heel bijzonder dat het uurwerk zo versleten kan zijn maar de kast en plaat nog zo goed :+1: Een donor 7009 zal niet de lastigste opgave zijn gelukkig.

Gefeliciteerd !

1 like

Will it blend?

Wauw bedankt @johngo ik zou gelijk even een PB sturen met mijn gegevens. @25tien thanks! Ik hoop dat ik snel een mooi donorkaliber kan vinden voor dit geweldige horloge.

2 likes

No problem, benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
Veel plezier ermee!

1 like

Ja, één van m’n eerste aankopen op de bay vanuit Azië indertijd. Dacht ook dat ik een zaakje gedaan had, alles nos maar helaas met een afgeragd kaliber erin :thinking: