Purple300

Gezellige ruildeal gedaan met @purple300.
Echte liefhebber en gewoon fijn zakendoen.

:+1:

1 like

Vandaag de 2de deal gedaan met @purple300 en zoals de 1ste keer weer helemaal top…wat mij betreft een aanrader en een echte liefhebber :+1:t2:

1 like

Vanochtend naar Den Bosch afgereisd om een Sarb065 over te nemen van @purple300.
De communicatie verliep vlot en al snel tot een afspraak kunnen komen.
Fijn even gepraat over van alles. Ik ben behalve een leuke kennismaking met een lid een mooi horloge rijker.

Dank je wel Francesco!

1 like

Deal gedaan met @purple300 Fijn forumlid om zaken mee te doen :+1:t3:

1 like

Vandaag wederom een ritje Roermond na 2 dagen terug een leuke ruildeal gedaan te hebben met mijn Rolex OP :scream:

Nu een koop gedaan van de fantastische GS sbgn007 !!

Zoals alle deals met Francesco alias @purple300 een erg goede en fijne ervaring. Onder het genot van een kopje koffie en een dagje outlet tot deze deals gekomen :ok_hand:t2: Zal ook wel niet de laatste zijn geweest.

Aanrader dus :+1:t2:

2 likes

Vandaag een mooie deal met Francesco alias @purple300 gesloten. Prima communicatie vooraf en ondanks de Corona beperkingen een face to face afspraak met leuk gesprek over horloges gehad. Het horloge verkeert in de beschreven staat. Graag nogmaals.

1 like

Zaterdag mijn Grand Seiko Selfdater opgehaald bij Francesco.

Gezellig over van alles en nog wat geboomd, verrast met de lunch, en, o ja, we hebben het ook nog over horloges gehad. :wink:

Dank voor de ontvangst en de deal Francesco!

1 like

Vandaag een GS overgenomen van Francesco aka @purple300 .

Bedankt voor de deal, leuk gebabbeld. Dit model (SBGV245) zocht ik al een tijdje je bent een redder in nood :wink:

2 likes

Deal gedaan met @purple300. Alles ging snel, verliep vlotjes, en de communicatie was perfect. Het horloge was ook heel netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Dank voor de deal!

1 like

Frederique Constant verkocht aan @purple300. Erg aardige man, samen een kopje koffie gedronken en gezellig gesproken. Dank je wel voor de leuke kennismaking!

1 like