Pusher losgeraakt

Van mijn Hamilton is de rode pusher losgeraakt.
Hoe dit is gebeurt weet ik niet maar bij het weer terugzetten blijft hij niet zitten.
Er zijn twee hele kleine rubber- en een klein stalen ringetje + een veertje aanwezig.
Iemand enig idee hoe dit weer vast komt of wordt het een bezoek aan de juwelier?
Bij dat laatste krijg ik al twijfels of het wel in orde komt.

Hierbij een foto van de pusher:

Graag jullie reactie / hulp,

Groeten Ronaldo

Als je nog garantie hebt, zou ik naar de juwelier gaan. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik naar een horlogemaker gaan.

Als de pusher een complete unit is, valt er niets te repareren.
Dan moet deze vervangen worden.
Pas op…een juwelier is geen horlogemaker. Zoek even op dit forum naar
een betrouwbare horlogemaker.
succes.
Peter

In geval van garantie: terug naar de winkel.
Die moet het dan oplossen, tenzij het een geval van onvoorzichtigheid van uw kant is.

Indien geen garantie: naar een goede horlogemaker.
En zoals al is gezegd: een juwelier is géén horlogemaker. Het zijn twee verschillende beroepen.

Dan wordt het toch een goede horlogemaker…
Het is een uit losse componenten opgebouwd onderdeel en het rare is dat zonder enige aanleiding de kroon los kwam te zitten en dat ik dat in de gaten had… zal naar mijn mening niet mogen gebeuren, maar toch, in ieder geval bedankt voor de reacties.

Tip. : zet het uurwerk stop door de kroon geheel uit te trekken!
Goed mogelijk dat een losgeraakt borgringetje aan de binnenkant van de kast in het raderwerk kan raken met alle gevolgen !!

Kast moet even open , uurwerk verwijderen en het zaakje bekijken

Inmiddels bij de horlogemaker geweest die er nu nog mee bezig is; maar hopen dat het goed komt!

Inmiddels vorige week alweer keurig hersteld door een goede horlogemaker die er toch twee dagen voor nodig heeft gehad maar uiteindelijk is ie weer terug!!
Ik zal in ervaring horlogemakers een positief bericht plaatsen! (tu)

(tu) Dat je er nu maar lag van mag genieten.