Pushpins

Ik wou mijn band verwijderen van mijn DeVille maar krijg geen grip op de pushpins ,ik neem aan dat er normale pushpins in zitten. Iemand hier op het H.F. die híer ervaring mee heeft en weet hoe of wat want heb al vaker een band verwisseld ook van mijn Speedmaster maar hier lukt het niet en wil ook geen schade aan het horloge maken.

Daar zijn speciale “grijpertjes” voor.

image

Oké bedankt,ik heb nog zo een simpel apparaat

Nu dan maar hopen dat er geen kraagloze pins inzitten,want dan ben je de sjaak…zeg maar.

1 like

Ik heb er geen verstand van maar voel totaal geen weerstand met mijn pushpin verwijderbaar

Op je foto zie ik ook geen pushpins… hij zit toch niet gelijmd ofzo? :thinking:

Dat hoop ik toch niet want dat zou betekenen dat ik afhankelijk van de A.T. ben

Eh ?

Komt volgens mij omdat het horloge niet plat ligt dat je de pushpin niet ziet, linkerkant zie je er wel eentje zitten en zo te zien met een kraagje.

Ik hoop dat je er uit komt. De laatste keer dat mij zoiets overkwam heb ik de bracelet in kwestie met een slijptol door midden gejast en een verbod op staal uitgevaardigd… Als mijn partner nog milanaises wil zoekt ze het zelf maar lekker uit. :slight_smile:

Dat vind toch net iets te ver gaan voor een band van bijna €1000.-euro, dus dan laat ik hem maar lekker op het staal zitten.

1 like