wellicht dat dit niet de correcte plek is maar ik heb de volgende vraag.
Gisteren heb ik via een forumlid een nieuw horloge ontvangen waar ik zeer content mee ben. Thuis heb ik direct het bandje gewisseld. Echter 1 van de pushpins was nogal oud en is uit elkaar gesprongen.
Heeft iemand toevallig een pushpin over? de bandmaat is ongeveer 18mm dus ik gok dat de pushpin 22 mm oid moet zijn.
Daarnaast vroeg ik mij af waar je zulke accessoires het beste kan bestellen.
Zitten ook van die hele goedkope tussen van een 10 voor 100 stuks bijvoorbeeld. Zijn die wel te vertrouwen? Straks valt je horloge van je pols door een goedkope springbar.
Zitten ook van die hele goedkope tussen van een 10
voor 100 stuks bijvoorbeeld. Zijn die wel te
vertrouwen? Straks valt je horloge van je pols
door een goedkope springbar.
Ik zou ze nooit gebruiken.
Als ik pinnen nodig heb bestel ik ze bij Timefactors, lekker dik (2mm).
5 Britse ponden voor twee stuks. Krijg je er nog een canvas bandje bij;)
(Ik schrok een beetje toen ik las dat je nu nóg geen pushpins hebt gevonden ;))*
Ik heb van Henrik onlangs een setje pushpins ontvangen. Ik geloof nooit dat hij ons pushpins van twijfelachtige kwaliteit aanbiedt, en mij bevallen ze uitstekend (tu) dus:
Zijn die uiteinden dan dikker dan normaal? Bij de
Bn0000-04h (zo te zien op je foto) zijn de
uiteinden namelijk een stuk dikker dan bij andere
pins.
Klopt allemaal. Ze zijn dikker in het algemeen, maar ook bij de pootjes.
Als vergelijking, ik heb ze ook als vervanging bij de Black monster met originele band.
Jullie zetten me wel aan het denken. Mijn hele collectie hangt er zowat aan naar volle tevredenheid. Ik vind ze ook behoorlijk stevig. Kan me echter wel voorstellen als je er een tourbillon-chrono-moonphase klok aanhangt dat je dan het risico niet wil lopen.