Pverstraten

Horlogeband verkocht aan Paul, snelle betaling en goede communicatie, kortom helemaal goed :+1:

1 like

Mooie ruildeal met Paul gesloten. Horloge helemaal zoals beschreven. Fijne communicatie.

Helemaal top! Dank je Paul!

1 like

Wederom een leuke ruildeal met @pverstraten .
Snelle en prettige communicatie.

Tot de volgende keer weer!

2 likes

@pverstraten regelde een bulkje Bergeon 6767 bandenswappers waarvan ik er ééntje razendsnel en netjes verbubbeld in de brievenbus kreeg. Ook de postbode had niets te klagen over het prima leesbare want geprinte adreslabel. Denk ik. Hij zei alleen iets wat in de verte op ‘mogge’ leek…

Bedankt Paul!

A+++, excellent horlogeforummer, will buy again

2 likes

Ik sluit mij helemaal bij @marijnr aan. Dezelfde deal gemaakt. Goede ervaring met @pverstraten :slight_smile:

2 likes

Bergeon gekocht van Paul die altijd alles in bulk inkoopt :joy: Maar zonder dollen…alles perfect in orde en direkt verstuurd. @pverstraten … top :thumbsup:

3 likes

Hier nog een tevreden nieuwe eigenaar van een Bergeon tool van Paul!
Goede communicatie en netjes verzonden, dankjewel!

Grt. Erik

2 likes

Ook hier een perfecte, snelle en sympathieke Bergeondeal met @pverstraten !!
Graag tot de volgende ontmoeting!!

1 like

Ook ik kocht onlangs een Bergeon tooltje van Paul - eveneens zeer tevreden!

1 like

Bergeon tooltje gekocht van @pverstraten…heel snel geregeld en netjes afgehandeld en aangekomen… 🖒

Fijn zaken doen🖒😊

1 like

We kunnen er lang over praten, maar ik sluit me bij de heren hierboven aan. Ook hier een Bergeon-tooltje gekocht met dezelfde snelle communicatie en verzending die reeds genoemd is :+1:

1 like

Onlangs een leuke ruildeal gedaan met @pverstraten . Verliep prettig en goed. Prima forumlid om zaken mee te doen :thumbsup:

1 like

Bandje verkocht aan @pverstraten

Prettige communicatie en “smooth” verlopen deal.
Dank je wel!

1 like

Ruildeal gedaan met @pverstraten. Horloge conform beschrijving en wederom erg gastvrij ontvangen. Aanrader! Bedankt paul.

1 like

Deze week eens bezoek gehad van @pverstraten. Dit keer geen koop maar een ruil voor de verandering. Wederom naar alle tevredenheid!

Leuke klok paul en heel veel plezier met de Laco :wink:

1 like

Wederom zaken gedaan met paul. Dit maal een band aan hem verkocht. Wederom zeer te spreken over de afhandeling!

1 like

Mooie en bliksemsnelle deal kunnen maken met Paul. Althans het rondbreien ging heel snel, maar mijn twijfelgedrag bezorgde Paul grijze haren denk ik. :joy:

Dank Paul, voor de gezellige persoonlijke overdracht!

Goed zaken met je te doen. :+1:

1 like

Alweer topdeal gemaakt met Paul, in de zoektocht naar een 21mm stalen band heeft Paul me verkocht wat ik wou hebben!

Goed ingepakt, vlotte communicatie. Alweer een +1 van mij.

Horloge opgehaald bij Paul. Prettige deal. Zeer gastvrije ontvangst, niet in de laatste plaats door de kleintjes Verstraten :slight_smile:

2 likes

Recent een Strapcode super engineer II van Paul gekocht voor een hele schappelijke prijs. De band zag eruit als nieuw en ongebruikt. Prima koop en hele positieve ervaring.

Groeten,

Coos