Pverstraten

pverstraten goede verkoper, mooie banden gekocht bij hem, ben zeer tevreden

1 like

Deze week een horlogeband van pverstraten gekocht.
Alles soepel verlopen! :+1: aanrader!!

1 like

Deze week een mooie Poljot bij @pverstraten opgehaald. Communicatie en verdere afhandeling verliep perfect. Zeer tevreden!

1 like

Mooie en sympathieke deal met @pverstraten ; aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Paul. Snelle terugkoppeling en zeer snelle betaling; betrouwbare koper!

1 like

Ik heb een Horloge verkocht aan Paul, vlotte communicatie en zeer snelle betaling! TOP

1 like

Blumo overgenomen van @pverstraten. Snelle deal, prima communicatie, mooi horloge. Aanrader.

1 like

Net een Bulova van Paul overgenomen. Knappe klok, prima afhandeling, aardige vent. Een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Glycine Airman aan @Pverstraten verkocht : zeer aangename kennismaken en heel prettige een vlotte transactie.
Vriendelijk bedankt en veel draagplezier ! :thumbsup:

1 like

Bandje verkocht aan @pverstraten prettige communicatie en vlotte betaling

1 like

Seiko Sportura verkocht aan Paul (pverstraten). Prima vent, goede communicatie en stipt met afspraken.

1 like

Shogun overgenomen van Paul. Mooie ruil gemaakt met cash up onder het genot van koffie en kipnuggets. Zeer tevreden.
@pverstraten is zeker een aanrader.

1 like

Net hamilton opgehaald bij paul. Goede communicatie en gezellig ontvangen. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Prima deal gedaan met @pverstraten.
Bedankt, Paul! Volgende keer graag weer :thumbsup:

1 like

Prima deal met Paul, slecht voor mijn bloeddruk, dat versturen, maar alles is perfect gelopen

1 like

Goede deal gehad met Paul, een goede en beleefde verkoper!

1 like

Ook ik zojuist een zeer goede ervaring met Paul gehad: vriendelijk contact en snel. Zeker een aanrader.

Groet, Matthijs

1 like

Ook hier een goede ervaring met Paul!

gr, HJR

1 like

Bandentool overgenomen van @pverstraten . Erg vlotte communicatie en snelle levering. Aanrader dus.

1 like

Zojuist een splinternieuwe Bergeon 6767overgenomen. Supersnelle deal en mooie prijs. Aanrader!

1 like