Pvg

Gisteren heb ik van Pieter / @Pvg een Tag Heuer 2000 Automatic WAB2011 overgenomen. Snelle communicatie, vriendelijke ontvangst en algeheel een prettige ervaring!

Dank Pieter! :slight_smile:

4 likes

Een pluim voor Pieter / @Pvg. Het horloge dat ik heb overgenomen was keurig conform beschrijving. Pieter was niet te beroerd om op mijn verzoek nog een toelichting te geven en extra foto’s te maken.

Ook was het horloge zorgvuldig verpakt. Altijd leuk om te merken dat iemand aandacht besteedt aan de zorg om het horloge zonder schade bij je aan te laten komen.
Goede, vlotte communicatie en een snelle afhandeling, een aanrader! :+1:

2 likes

Bandje over genomen van @Pvg. Staat van de band was perfect en precies zoals in de advertentie omschreven. Al met al een vlotte en fijne deal.

1 like

Horloge gekocht van @Pvg.
Zeer sympathiek forumlid, nette communicatie en het horloge was al verzonden voordat het geld op diens rekening stond.

Bedankt voor het vertrouwen Pieter! Graag tot de volgende keer.

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Pvg. Een
Finestboxes/Rainer horlogedoos voor 6 horloges overgenomen tegen schappelijke prijs. Snelle communicatie en afspraak was zo gemaakt. Aanrader!

1 like

Mesh-band overgenomen van @Pvg. Supervlotte deal, fijne communicatie en alles conform omschrijving. Forumwaardig! Bedankt Pieter, ik ben er blij mee :+1:t2:

1 like

Ook van mij een plusje voor @Pvg ! Prettige deal!

gr, HJR

1 like

Gisteren een prachtig horloge gekocht van Pieter @Pvg.
Het horloge was in uitmuntende staat exacte zoals beschreven.
Zeer sympathiek lid & Nette communicatie.

Bedankt voor prettige transactie :+1:

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van Pieter @Pvg.
Zeer goede ervaring!
Nette en vriendelijke communicatie.
En leuke babbel gehad

1 like