pw1979

Gisteren mijn Baume verkocht aan Martijn @pw1979. Leuk gesprek gehad en nog even over verschillende horloges gepraat etc. Prima deal kunnen doen voor beide! Ik kan iedereen aanraden om zee te gaan met Martijn!

Bedankt en veel plezier met het geven van het horloge :wink:

1 like

Ook hier een zeer prettige ervaring.
Prachtige Rolex aangekocht met dank aan @pw1979.

Echte liefhebber en ook gewoon een toffe gast.

Tot de volgende!

Nu meerdere keren met Martijn zaken gedaan, altijd goed en wat mij betreft een echte aanrader :+1:

Vandaag een horloge verkocht aan @pw1979
Snelle en eerlijke communicatie, zou zeker nog een keer een horloge verkopen aan Martijn.

Horloge gekocht van @pw1979; Fijne vlotte en open communicatie en een aardige vent.

2 Rolexdozen cpl. van @pw1979 overgenomen.
Fijne communicatie en correcte afhandeling.
Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank.

1 like

Deze ervaring heeft even op zich laten wachten tot het benodigde TL maar wil nog even melden dat ik een zeer prettige ervaring heb gehad met @pw1979 bij de aankoop van een horloge van hem!

1 like

Ik sluit me helemaal aan bij de ervaring hierboven.

Lekker vlotte en soepele communicatie. Prettig forumlid, ik vind het leuk om bij de verkoop van mijn horloge Martijn een keer live te hebben ontmoet.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Martijn @pw1979 is betrouwbaar. Heldere communicatie en snelle betaling. En, wel zo fijn, snelle bevestiging van goede ontvangst. Kan je gerust een horloge aan verkopen.

Leuke deal met @pw1979.
Snel geleverd, goed verpakt en leuk contact.
Aanrader!!

1 like

Vandaag mijn 16610LN verkocht aan @pw1979. Het was mijn eerste ā€œgrotereā€ HF transactie. Hij stelde zelf voor om aan te betalen wat veel vertrouwen en rust gaf in het proces. Dan verkoop je toch makkelijker ā€œneeā€ aan andere geĆÆnteresseerden in de dagen tot aan de overdracht. Die boden dan wel meer, maar dit voelde beter. Daar hecht ik waarde aan bij transacties van dit soort bedragen. En dat bleek, goede en soepele communicatie en bij overdracht nog even leuk gepraat over onze collectie stukken.

1 like

Rolex doos inclusief boekjes, tag en ankertje overgenomen van @pw1979.
Deal ging soepel en het geheel is keurig en snel verzonden. Ik kan Martijn zeker aanraden!

1 like

Dat was een vlotte deal :sunglasses: Bedankt Martijn!
Prima communicatie en alles voldoet aan de verwachting. Tot de volgende keer :wink:

1 like

Zojuist een leuke deal gesloten met @pw1979, alles ging snel en soepel. Tot de volgende!

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Martijn. Vlotte communicatie en afhandeling.

Aanrader :+1:t2:

1 like

Goede ervaring met pw1979! Heldere communicatie, erg vriendelijk en leuke deal gesloten.

1 like

Vandaag met @pw1979 een deal uit het boekje gemaakt. Aanrader!

5 uit 5 schoenen!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

Mooie deal met @pw1979 gemaakt.

Horloge bij hem opgehaald en nog een tijdje over onze hobby gepraat.

Alle communicatie en de transactie zelf zoals ik gewend ben bij aankopen op ons mooie forum: snel, vriendelijk en het horloge is minimaal net zo mooi als in de advertentie.

Aanrader dus!

1 like

In een fijne deal met @pw1979 aka Martijn, vlot en gemakkelijk een GMT gekocht. Whatā€™s in a usernameā€¦

Met Martijn kan je uitstekend een deal/ruil maken. Duidelijke afspraken, directe, snelle communicatie en komt afspraken ook na. Samen waren we flexibel in het waar in het land afspreken, dus dat was ook fijn.

Naast een goede ruil hebben we ook nog even kort, mede door fileleed voor beiden, over onze hobby kunnen kletsen, dus helemaal top. Alweer een fijne liefhebber op het forum.

Dank Martijn en wellicht tot een volgende deal.

1 like