Q-Watches

@royke74 levert kwaliteit met het enthousiasme van een liefhebber, heerlijk toch?!

3 likes

Absoluut! :ok_hand:

2 likes

Horloge verkocht aan de @royke74. Niets dan lof!
Altijd gezellig als Roy langs komt en wederom een vlekkeloze afhandeling.

Roy nam zelfs de tijd om het bandje van een ander horloge met pijn, moeite en een bbq warmte kanon in te korten :rofl:

7 likes

Vandaag mijn eerste ervaring met Q-Watches opgedaan. Leuke deal kunnen doen met @MotoSkooly en gezellig over onze hobby gepraat. Zeker voor herhaling vatbaar! :+1:t2:

2 likes

Mooie nieuwe Squale gekocht bij Q watches via @royke74.

Met een paar berichtjes heen en weer op zaterdag was de deal beklonken en maandag al geleverd. Top service!

2 likes

Gister een Seiko Tuna opgehaald bij Q Watches. Top ervaring! Communicatie verliep perfect en tijdens het ophalen ook nog een leuk gesprek gehad. Zeker aan te raden en heb het gevoel dat ik dit jaar nog wel terug kom. Dank @MotoSkooly & @royke74!

3 likes

3 weken terug een fraaie Squale 1521 Militaire gekocht bij Q-Watches via @royke74. Top service en leuke korting gekregen. Aanrader! :ok_hand:

2 likes

Afgelopen week een mooie ruil deal gemaakt met @MotoSkooly Roel. Alles ging snel en soepel en ben blij met deze leuke Seiko! Aanrader :+1:t2:

1 like

Weekje of 2 geleden DE Ball Fireman (Gnomon watches LE) aangekocht bij Royke.

Uitstekende service, uitstekende prijs en vooral… uitstekend horloge! Thanks :grin:

2 likes

Vorige week de mooie Squale Blue Ray aangekocht bij Q-watches.
Mooie deal en razendsnel geregeld door @royke74
Bedankt en graag tot een volgende! :+1: :+1: :+1:

2 likes

Vandaag mijn Tudor overgedragen aan Roy aka @royke74 reageert snel en had meteen het geld overgemaakt en heeft hem de volgende dag opgehaald, Top Roy goede afspraken maken en snel handelen, aanrader om te kopen en/of verkopen, betrouwbaar forum lid :+1:

2 likes

Zeer mooie deal gesloten met de heren van Q-Watches. Zij hadden een mooie Squale en ik had nog wat in de verkoop. Zeer snel tot deze mooie deal gekomen en Q-Watches heeft alles snel en keurig afgehandeld, het horloge bomproof verpakt opgestuurd. Top deal met deze heren.

Ik voel de volgende koop al weer komen :wink:

2 likes

Wederom een erg prettige deal met de mannen van Q-watches. Deze keer een prachtige Baby Snowflake. Dank heren…top zoals altijd. :ok_hand:

4 likes

Weer een fijne ervaring met deze mannen! mooie Oris overgenomen, paar dingetjes ingeruild, lekker makkelijk zo! Toppers zijn het :smile:

3 likes

Leuke deal gedaan met q-watches. Fijne communicatie en snelle afhandeling. Helemaal top!

1 like

Horloge verkocht aan Q-Watches. Zeer prettig contact en het bedrag werd na overeenkomst direct overgemaakt.

Top Roel (en Roy)!

1 like

Gisteren een superleuke deal gedaan met Roy en Roel! Ik kocht een schitterende Speedy Reduced en ruilde een fraai horloge in :slight_smile:. Communicatie, snelheid, betaling, ontvangst in het Brabantse land: alles top! Dankjewel @royke74 en @MotoSkooly, graag tot een volgende keer.

2 likes

Mooie deal gemaakt met Roel en Roy
Model had ik al heel lang geleden keer gepast de 38 versie maar deze 41 is het geweldig om de pols zeer blij mee en deze gaat ook zeer zeker blijven
Is bij me thuis gekomen lekker bakje koffie en zeer mooi horloge ingeruild
Fijn zaken gedaan top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Vandaag een mooie Tudor gekocht bij @MotoSkooly en @royke74. Snelle service en een heeeeele nette prijs. Thnx boys!

2 likes

Dat deze heren in de horlogehandel zitten uit pure liefhebberij is me inmiddels wel duidelijk.

Sinds gister een mooie Zenith rijker :slightly_smiling_face::+1:

12 likes