In 2008 kreeg ik van mijn ouders een horloge cadeau, omdat ik was afgestudeerd.
Ik had deze een jaar ervoor in de etalage gezien en was verliefd - iedere keer als ik in de buurt was ging ik even kijken of deze er nog was. Het is een SEIKO SNL015 die ik vandaag nog met veel liefde draag.
Een jaar of 5 geleden was ik toch toe aan iets nieuws. Her en der gekeken, maar niks sprak me aan.
Totdat ik in een YouTube filmpje iemand zag met een Tuna. WOW!! Wat een beest is dat ding.
Ik ging me erin verdiepen - geschiedenis - uurwerk - varianten - etc. etc.
Het model dat ik wilde hebben was de SBBN017 vanwege die specifieke wijzers en de matte shroud.
Het was mijn grail geworden (heb nu een andere ), maar vond de prijzen te hoog dus liet ik het erbij liggen.
Fast forward naar 2021 toen mijn interesse in horloges weer aanwakkerde en ik het wat serieuzer wilde aanpakken.
In Januari 2022 werd ik lid van dit forum en ben begonnen met het opbouwen van mijn collectie.
Tot 2 keer toe ben ik een Tuna misgelopen sinds januari, maar nu niet meer!
Bij Q-watches zag ik hem op de website staan. Snel contactformulier ingevuld en kreeg binnen een paar uur een reactie terug. Na een paar mails en Whatsap berichten heen en weer hadden we een deal en was het horloge on hold voor mij met een afspraak voor dinsdag.
Gister opgehaald en ik geniet met volle teugen van dit beest. Hij overtreft alle verwachtingen and then some.
Shoutout naar de heren van Q Watches @MotoSkooly & @royke74. Dank voor de fijne aankoopervaring!
Van mail en app contact tot het leuke gesprek bij het ophalen.
Perfecte aanwinst, gefeliciteerd
Ik kon het na aanschaf van de eerste tuna niet bij eenje houden en heb er twee. Vanwege het grab&go karakter komen ze heel veel aan de beurt.
Pfff wat zijn ze cool. Ik wil ook nog heel graag een stalen bandje, maar weet nog niet wat ik er het mooiste bij vind passen. Ik ben een groot fan van oyster, maar die BOR band links is echt vet.
Heb ook een beetje een Rambo gevoel met dit horloge. Ik meet denk ik ook 20% meer testosteron.