Q-Watches

Tja… hoe moet ik deze review nu beginnen… :thinking::wink: Met goede horlogevriend Roy @royke74 heb ik al meerdere leuke deals gedaan en dat was zonder uitzondering altijd een waar feest om mee te maken…

Zo ook vandaag weer! Wat een topgozert is dat toch! :+1: Ik nam deze week een mooie Cartier van hem over en het was weer opnieuw een geweldige ervaring. Vriendelijk en zeer behulpzaam, in zowel de communicatie als de service verlening. Hij stopt er echt energie in om alles voor de andere persoon top te laten verlopen en om diegene een goed gevoel te geven!

Zeer goede verpakking en razendsnelle verzending zijn bij Roy de normaalste zaak van de wereld, alsook het meedenken met mij in dit geval.

Het horloge is daarnaast nog mooier dan omschreven en dat versterkt het gevoel van de fijne deal! :ok_hand:

Roy; het was mij weer een groot plezier om zaken met je te doen, zoals altijd. Heel hartelijk dank daarvoor! :blush:

Tot gauw weer! :wink:

3 likes

Een deal gedaan met Roy. Contact was snel en voor je het wist was de deal al rond en stond het geld op mn rekening. Goed zaken mee te doen dus weer plus 1 :+1:

2 likes

Deze week de Seamaster overgenomen van Roy.

Snelle communicatie en ik heb nog nooit zo een bombproof pakket gekregen of verzonden. Nadat bleek dat de factuur niet in de doos zat is die na gestuurd.

Dank je wel voor de fijne deal Roy. Dikke aanrader :+1: :ok_hand:

2 likes

Ook hier weer een hele positieve ervaring met @royke74 . :+1:

Prettige communicatie, nette deal en (super) snelle verzending. :ok_hand:

Alweer top dus, Roy bedankt! :vulcan_salute:

1 like

@royke74 is ondertussen een begrip aan het worden hier. Met enige regelmaat maak ik hem wat afhandig, en zoals gewoonlijk weer een dikke voldoende.

Groetjes,

CEO Koeienpension "de Rimpelige Uier "

2 likes

Hier nog een! Bergeon 6767 van @royke74 overgenomen. Topprijs, snel tot deal gekomen en snelst mogelijke levering! Nu nog m’n bracelet eraf krijgen :grimacing:

2 likes

Roy heeft mijn Seiko wat aangepast nadat ik vroeg of hij dit zou willen doen.

@royke74 is een van de aardigste forumleden die ik ken. Wat een topper :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Horloge van @royke74 overgenomen. Vlotte en prettige deal. Aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag mijn Elma aan @royke74 verkocht. Altijd zeer prettig ‘zaken’ doen.

Dank voor de biertjes, Roy! :+1: :beers:

5 likes

Prachtige Yema gekocht van @royke74 . Bleek dat hij dichtbij woonde en hij heeft het horloge zelfs langs gebracht. Nog niet eerder zo’n snelle deal gehad. Een hele aardige kerel en zeker een aanrader. Bedankt man :+1:t2:

2 likes

Een Marathon gekocht van Roy.
Prettige communicatie, goed verpakt, helemaal volgens het boekje!
Thanks Roy!

2 likes

Vandaag de Bergeon tool binnen gekregen van @royke74.
Prima communicatie, prijs en snelle verzending.
Zou er zo weer iets van kopen :smiley:
Echt een aanrader.

2 likes

Goede deal met @Royke74. Ik kocht een band van hem, die voor hem te kort was. Ik had net langere band in bestelling staan. 1+1 was 2. Topper!

2 likes

Aan Roy een Tissot verkocht. Prettige communicatie en snelle betaling. Veel plezier ermee :slight_smile:

2 likes

Vandaag een snelle deal gemaakt met @royke74. Dit was een plezierige ervaring. De communicatie was prettig en het geld stond snel op de rekening. Al met al top.
Echt een aanrader!

2 likes

Wederom een goede en snelle deal gemaakt met @royke74. Tot de volgende! :ok_hand:

2 likes

Vandaag heeft @royke74 mijn LeJour overgenomen. Heerlijk om weer eens een serieuze koper over de vloer te hebben. Veel plezier ermee!

2 likes

Aan @royke74 een Rolex doos verkocht.

Niets meer dan lof voor Roy. Perfecte communicatie en geld binnen no time op de rekening.

Roy, tot de volgende! :sunglasses:

2 likes

Deze week een hele leuke deal gedaan met horlogevrienden- en kersverse collega watch dealers- Roel & Roy, @MotoSkooly en @royke74, oftewel @Q-Watches :slightly_smiling_face:

Deze jongens zijn al meerdere jaren trouwe horlogevrienden van mij- met wie ik al vaak in de hoedanigheid van verzamelaar/ liefhebber zaken heb gedaan- en mannen die weten waar ‘Abraham de mosterd haalt.’ Allebei hebben ze, en ook ieder voor zich, een ijzersterke positie veroverd in ons kleine horlogewereldje en worden door iedereen gerespecteerd. Maar meer nog dan dat… het zijn heel eerlijke en oprecht betrokken forumleden, die meerdere leden hier (inclusief ondergetekende…) door de jaren heen belangeloos met allerlei zaken hebben geholpen… Gewoon toffe gasten waarop je serieus kan rekenen!

Ze hebben de handen ineen geslagen en zijn samen zeer recent Q-Watches begonnen, waarmee ze- buiten vrienden- nu ook collega’s van mij zijn geworden. Ik heb er alle vertrouwen in en ik weet dat ze het gaan maken, omdat ze in kwaliteit, service, vakkennis en vooral in betrokkenheid bij de klant net een stapje verder gaan dan veel andere handelaren. Daar maken ze het verschil… :slightly_smiling_face:

Ik wilde al heel lang eens een horloge van Squale proberen, voor mijn eigen bescheiden collectie, en de start van Roel & Roy gaf mij daartoe een fantastische gelegenheid, mede omdat zij AD van dit mooie merk zijn geworden. Zo gezegd, zo gedaan… en met groot plezier!

Buiten het feit dat dit een heel mooi merk is, met uitstekende historie en prijs/kwaliteit verhouding, was het een groot plezier om deze keer officieel als klant deze zaak met hen te doen. Heldere snelle communicatie, top ‘bullet proof’ verpakking en razendsnelle verzending maken de deal helemaal af!

Je zou als je dit zo leest haast denken dat ik als horlogevriend enigszins bevooroordeeld ben, maar niets is minder waar. Deze mannen hebben hun kennis en reputatie allang bewezen op ons mooie forum en dat gaan ze in hun nieuwe onderneming samen nog eens duidelijk bevestigen! :sunglasses:

Ik zou ze iedereen van harte aanbevelen- en dat doe ik ook!- en ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om ze hier nog eens alle succes toe te wensen! :+1: :wink:

14 likes

Horloge deal gemaakt bij Q watches. Zeer tevreden over communicatie en de afwikkeling. Tot een volgende keer :+1:t2::+1:t2:

2 likes