Q-Watches

Van @royke74 een Bond NATO van WatchGecko overgenomen. Een aanraden om zaken mee te doen.

2 likes

Bergeon 6767 overgenomen van @royke74 . Goede verzending en communicatie. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Mooie Oris sluiting overgenomen van Roy. Flitsende communicatie en verzending.:+1:

1 like

Roy heeft me aan een Oris flight timer case kunnen helpen, top service! :+1:

1 like

Gisteren wederom een leuke deal gedaan met Roy, zoals altijd top, gezellig dus een aanrader wat mij betreft :muscle:t2:

2 likes

Oris vouwsluiting overgenomen van Roy!
Snelle verzending en mooie nieuwe sluiting :muscle:t2: Top. Dankjewel Roy.

1 like

Hier ook een goede ervaring met Roy. Goede communicatie en verzending. Aanradertje.

1 like

Vandaag een tudor overgenomen van roy
Vriendelijke gozer. duidelijk in de communicatie
Bedankt roy tot de volgende :+1: :ok_hand:

2 likes

Vandaag een Oyster overgenomen van @royke74. Fijne en vlotte afhandeling! Bedankt Roy!

2 likes

Horloge gekocht van Roy:

  • snelle reacties, reële prijs, zeer snel op de post, bombproof verpakt; perfect!
2 likes

Horloge van @royke74 overgenomen. Fijne deal, goede communicatie, zorgvuldig verpakt. Helaas bleek er iets mis, maar ik ben zelden zo goed geholpen en van oplossing voorzien. Echt klasse. Roy kan je voor 200% vertrouwen! :pray:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @royke74. Fijne deal, goede communicatie en zeer zorgvuldig verpakt. Er zat zelfs een mondkapje over het horloge ivm Corona! Horloge was exact zoals omschreven. Aanrader! Thnx weer Roy :ok_hand:

2 likes

@royke74 heeft mijn Phenome nato band overgenomen. Het horloge wat ik in gedachten had voor deze band bleek helaas toch geen goede match, dus ik hoop dat Roy er meer plezier van heeft👍

2 likes

@royke74 is de held van de dag!

Mooi horloge bood hij te koop aan…
Filmpje gevraagd en meteen gekregen.
“Ja” geroepen en meteen gas erop, ding zat bijna eerder op de post dan dat ik betaald had .

Super fijne snelle communicatie en een nog snellere “op de post doen” actie .

Heerlijk.
Hier gaat mijn dame blij mee zijn.

2 likes

Deze week voor de zoveelste keer heel prettig zaken gedaan met horlogevriend Roy @royke74 ! :slightly_smiling_face: Dat is altijd een hele leuke en plezierige ervaring: prettig contact, relaxed en razendsnel met betalen.

Altijd TOP met Roy! :+1: Dankjewel kerel en graag weer tot de volgende keer! :hugs::wink:

3 likes

Vandaag een NOS jaren 50 horloge ontvangen dat ik eerder deze week bij @royke74 heb gekocht. Netjes verpakt, meteen verzonden en helemaal zoals afgesproken.

Met andere woorden, een no bs transactie, zoals ik ze graag heb.

Bedankt Roy!

1 like

Hi,

@royke74 is een topper - ik had al even geleden laten weten bijzonder gecharmeerd te zijn van zijn toen net aangeschafte Defy en heb hem gevraagd of hij me kon inlichten als hij er ooit afscheid van zou willen nemen. Vanmorgen was het bericht er al :blush: prettige communicatie, snelle afspraak en bijzonder prettige overdracht. Aanrader!

Ik kom graag nog eens langs!

Groet, Vincent

1 like

Klein dealtje met @royke74, prima en snelle verzending.

1 like

Top ervaring met @royke74! Snelle communicatie en snel ontvangst.

Roy bedankt en tot de volgende!

1 like

Ik ken @royke74 verder niet, maar het kan niet anders dan een topgozer zijn. Goede deal, wat gedoe aan het horloge en hij daarin meer dan schappelijk, wat spreekt voor zijn onbetwiste betrouwbaarheid. :+1:t2:

3 likes