Q-Watches

Recent een bandje overgenomen. In nette staat, snel verzonden en precies zoals beschreven. Helemaal top!

1 like

Roy heeft een horloge van mij overgenomen en hij gaat het een nieuw leven geven! Goede communicatie, alles top!

1 like

Deze week Bergeon bandentool gekocht van Roy @royke74. Bliksemsnelle, zeer vriendelijke antwoorden en nog snellere verzending. Top​:+1::+1::+1:

2 likes

Bandje verkocht aan Royke. Super snelle betaling en netjes een bevestiging dat het aan is gekomen.

Thanks @royke74 :+1:t2:

1 like

Net deal met Roy gesloten. Prettig contact en heldere communicatie

Top verkoper !!

1 like

Watchgecko mesh gekocht van @royke74
Vlott communicatie en afhandeling
Dik tevreden!
Roy nogmaals bedankt!:+1:

1 like

Vlotte aankoop bij @royke74 gedaan. Oris Pro Pilot date 41mm.
Leuke kerel, horloge in nette staat, tegen aantrekkelijke prijs!

Topdeal!
Aan te raden verkoper!

3 likes

Deze week twee prachtige vintage Oris handwinders overgenomen van gerespecteerd forumlid en horlogevriend Roy @royke74 en het was gewoon weer een feestje om zaken met hem te doen, net als de vorige keer. :slightly_smiling_face:

Vriendelijk en begripvol als altijd en verder uiterst coulant. De horloges waren zelfs al op de post voordat het geld bij hem was aangekomen. Roy heeft een ijzersterke reputatie op het forum en dat is niet voor niets; hij maakt dat ook altijd opnieuw weer waar!

Dankjewel Roy voor deze fijne deal en graag weer tot de volgende keer! :blush::+1:

4 likes

Deze week een Oris 65 met groene wijzerplaat overgenomen van Roy. Zeer snelle deal, vlotte communicatie en een bomvrij pakket bij aankomst met nog wat extra bescherming voor het horloge ín de box. Dat noem ik nog eens oog voor detail en zorg voor de verzending.

Het horloge is naar mijn mening zelfs in betere staat dan Roy (in al zijn bescheidenheid) heeft omschreven in de advertentie.

Niets meer dan lof!

Hartelijk dank Roy! :grinning::+1:

1 like

Hele leuk deal met @royke74 , schitterende Oris 65 overgenomen.
Roy is een ontzettend vriendelijk en behulpzaam HF lid.

Horloge is in topstaat!

Heel graag weer tot een volgende keer Roy :slight_smile:.

2 likes

Dat! :point_up: Onderlaatst weer even kunnen sparren met hem, goede gozah!

3 likes

Mooi bandje overgenomen van @royke74 , als beschreven en goed verpakt snel verzonden, topper :+1:

3 likes

Hier tevens een goede en fijne ervaring. @royke74 en ik zijn een ruil overeengekomen.
Heldere communicatie. Perfecte verzending en directe wederzijdse acceptatie van de geruilde goederen :slight_smile:
Veel plezier met de Rado! Tot een volgende transactie

2 likes

Vandaag een horloge overgenomen van Roy.
Wederom een transactie zoals hij hoort zo via HF.

Hij kwam hem zelfs bij me thuis brengen inc. een cadeautje voor mijn pas geboren zoontje.

Topvent!

5 likes

Jubilee verkocht aan Roy @royke74. Een deal zoals het hoort, besluitvaardig, leuk contact, super snelle betaling en een keurige melding van aankomst. Roy kan ik dan ook van harte aanbevelen !!

3 likes

Horloge overgenomen van @royke74.
Snelle communicatie en afhandeling.
Bedankt Roy!

3 likes

Mooi horloge overgenomen van @royke74. Prettige communicatie en snel zaken kunnen doen. Tot de volgende Roy!

2 likes

Everest rubberen band overgenomen van @Royke74 voor de sub.

Snel en bomproof verzonden. Fijne transactie. Zou meteen weer kopen van Roy.

2 likes

2 Banden overgenomen, snelle verzending in prima verpakking.
Zoals het hoort.

2 likes

@royke74 heeft van mij een band overgenomen. Leuk contact/prettige communicatie en snel zaken kunnen doen. Tot de volgende keer Roy!


DIBS!

1 like