Q-Watches

Hier was ik ook bij aangesloten en ook ik heb louter positieve woorden!

4 likes

@royke74 , gisteren een ruil/cash beklonken, vandaag al de super mooie Oris in de bus. Top!! Bedankt Roy, ook namens de vrouw des huizes.

3 likes

Ook hier alleen maar positief. Goede communicatie, zeer snelle verzending, perfecte staat. @royke74 tot de volgende :+1::sunglasses::ok_hand:

2 likes

Nog even en dit topic haalt, wat dragen we vandaag, in qua reacties :smiley:

5 likes

Een tooltje van bergeon gekocht van @royke74 en dat ging snel en prima! Erg fijn.

1 like

Een tooltje van bergeon gekocht. Snelle levering. Top.

1 like

Vandaag een mooie deal gesloten met @royke74. Kon niet beter, bedankt man…

1 like

Vandaag binnen 57 seconden na plaatsen van een advertentie wat bandjes verkocht aan Roy. De inkt was nog niet droog of het geld stond op mijn rekening! Top! :ok_hand:t3:

1 like

Top deal met @royke74. Bergeon tool. Snelle en persoonlijk afhandeling. Super!

1 like

Bandje overgenomen van @royke74 voor mijn Aerospace. Snelle verzending en een voorspellende gave vandaag met een regenproof verpakking, thnx! :+1:

1 like

Ook ik heb een bandje overgenomen van @royke74. Prettige communicatie en een soepele, snelle deal. Absoluut een aanrader dus :+1:.

1 like

Weer een mooie deal met @royke74 kunnen sluiten! Vlotte en prettige communicatie, precies zoals ik gewend ben bij Roy :grin:
Zeer betrouwbaar en gewaardeerd forumlid, voor een ieder een aanrader!
Dit was vast niet de laatste deal die ik met Roy gemaakt heb :wink:

2 likes

Onlangs een paar horlogebandjes van @royke74 overnomen.

Fijn contact en snelle verzending, helemaal top :+1:

Gr. Marc

1 like

Mooi Oris-setje van @royke74 overgenomen. Snelle en goed verzorgde verzending, klok zoals omschreven.

On to the next…

1 like

Vandaag een mooie Maurice Lacroix voor mijn vriendin binnen gekregen.
Zeer prettige communicatie en perfect verpakt. Ze is er heel blij mee, het is een mooi horloge.
Roy bedankt!

3 likes

@royke74 heeft een ratched clasp overgenomen.
Prettige communicatie en vlotte afhandeling.
Aanrader :+1:

1 like

Crafter Blue rubber band van Royke overgenomen. Supersnel geregeld en band was zoals beschreven en goed verpakt. Aanrader!

2 likes

Net mijn eerste Oris opgehaald bij @royke74. Heel hartelijk ontvangen en wat ervaringen gedeeld :wink:
Absoluut een aanrader!

3 likes

Bandje overgenomen van @royke74 fijne communicatie, snel verzonden en heel netjes verpakt, Top!

1 like

@royke74 is een echte klasbak hier op het forum. Aangegeven dat ik een bandje van hem wil overnemen. Stuurt hij hem gratis op, omdat hij een tijd geleden een keer een watchwinder bij mij mocht ophalen. Helemaal klasse :+1:

4 likes