Q-Watches

Ik was weer aan de beurt wat aan roy te verkopen. Binnen 0.2 sec tot een deal gekomen en meteen geld overgemaakt gekregen. Topper!

1 like

Vandaag heel gezellig met @royke74 koffie gedronken en ons gerealiseerd dat er ook nog een horloge was… Dit is ter plaatse naar zijn theater verhuisd, waarvoor weer bedankt voor soepelheid waarmee dit gaat en anytime again Roy!:+1:

2 likes

Vandaag een Seiko overgenomen van Roy en zoals altijd weer helemaal perfect. Hij heeft hem deze keer zelfs gebracht en onder het genot van een koffie zijn Rolex mogen omhebben :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Thanks Roy en tot de volgende deal :+1:t2:

3 likes

Van Roy, @royke74, wat onderdelen overgenomen voor de reparatie van mijn SKX007.
Ik werd er blij van!:smiley:

4 likes

Horloge goed beschreven en supersnel in de bus!!!
Fijn zakendoen met HFers!!
Graag weer @royke74 !!!

3 likes

Prima communicatie met Roy, snelle betaling, helemaal prima! :+1:

2 likes

tja, wat zal ik zeggen? Oris van Roy @royke74 overgenomen, mocht hem eerst even een paar dagen proberen… :+1: en omdat de bezel van mijn skx niet lekker meer draaide heeft ie die ook maar meteen even gefixed. Roy is een topgozer en een zeer betrouwbaar forumlid.

thanks man, op naar de volgende :+1:

4 likes

Hele mooie vouwsluiting overgenomen van Roy @royke74. Helemaal volgens het boekje: snelle communicatie, prima prijs, snelle levering, prachtige sluiting. Roy, dankjewel en graag tot een volgende keer :+1:!

3 likes

Gisteren bracht ik een ode naar mijn Halios Seaforth. Een geweldig duikhorloge wat helaas door het leven moet gaan zonder een OEM bracelet.

Forumvriend @royke74 deed de suggestie dat een watchgecko Oyster zou moeten passen. Uiteraard meldde @HanDavinci direct dat ik dan beter een jubilee kon proberen.

Laat Roy deze nou net eentje hebben liggen, wilde hij wel even komen brengen de dag erop (vandaag dus) om even te proberen. Wat super vriendelijk van Roy!

Toen ik thuis kwam lag de Jubilee al op me te wachten. Er op geknutseld… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: staat super

Nogmaals super bedankt Roy, de jubilee blijft mooi hier :wink:

11 likes

Zojuist een bandje overgenomen van @royke74
Erg fijne communicatie en snelle transactie.
Dank.

4 likes

Vandaag een flitsdeal :zap: gemaakt met Roy voor de overname van zijn Breitling.

Vlotte communicatie, vriendelijk ontvangen en het horloge is exact als omschreven. Binnen een paar uur van eerste contact tot daadwerkelijke aankoop, volgens mij heb ik nog nooit de aankoop van een horloge in zo een korte tijd afgehandeld. :grin:

@royke74; bedankt voor je flexibiliteit en vertrouwen. Tot een volgende keer! :+1:

6 likes

Bergeon tooltje overgenomen van @royke74, prettige vlotte afhandeling en verzending :+1:

1 like

Loupe houder van @royke74 overgenomen … was weer snel geregeld voor een mooi prijsje en wat maakt dit apparaatje mijn gedoe met horloge’s weer een stuk makkelijker :ok_hand::grin:

Roy bedankt! :+1::smiley:

1 like

Deze week bandje deal gedaan met Roy, supersnel geregeld…
Helemaal top :+1:t2:

1 like

Wat een topper hĆØ.

Ik heb vandaag ook een leuke deal met @royke74 afgerond waar we allebei niet slechter van zijn geworden.

Als Roy een horloge verkoopt welke ik graag wil hebben en zegt dat hij in prima staat is zou ik hem blind het geld overmaken zonder ook maar een foto gezien te hebben :+1:t2:

12 likes

Geweldig aangename deal gedaan met @royke74.
Zeer duidelijke en aangename communicatie, en super snelle verzending.
Hartelijk bedankt @royke74

4 likes

Roy heeft een springbar tool ingekocht bij Cousins in de UK voor hem, mijzelf en een aantal andere HF-ers. Top geregeld Roy…thx :+1:

6 likes

Hier ook weer meegedaan met een leuke inkoopactie van @royke74 … Goed geregeld :+1::grinning:

3 likes

Poeh, wat een lang topic. :+1:
Ook ik heb een horloge verkocht aan @royke74 en dat verliep, zoals verwacht, helemaal zoals het hoort. :ok_hand:

5 likes

Bandje verkocht aan @royke74. Zoals altijd een gezellig over&weer en de betaling was ook direct geregeld. Thx Roy :+1:

2 likes