Ook ik heb een perfecte deal met @royke74 gesloten. Het betreft een bruine racing band van Watchgecko en die zit nu op de EMG. Bedankt en tot een volgende keer.
Van royke een strapcode oyster band overgenomen. Super snelle en fijne communicatie, echt top.
Colareb overgenomen van Roy. Als beschreven en echt zgan. Van harte aanbevolen!
Leuke ruil met Roy via het HF gerealiseerd. Fijne heldere samenwerking dmv goeie communicatie en snelle actieās. Thanks, en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Gr. Elmar.
Topervaring! Bandje gekocht, snelle communicatie en nog snellere verzending! Bedankt @royke74
Vandaag mijn Tutima aan Roy verkocht.
Prima communicatie vooraf.
Roy komt zijn afspraken perfect na een aanrader om zaken met hem te doen.
Een band overgenomen van Roy.
Snelle communicatie en bliksemsnel verzonden.
Een aanrader, wellicht tot de volgende keer.
Top. Roy bedankt
Tot 2 x voor mij speciaal naar Den Bosch gereden om aan mij de Damasko te tonen (en verkopen). Prachtig exemplaar en weer een forumvriend erbij! Thnx @royke74
Deze week weer een horloge gekocht van hofleverancier Roy. Heel blij met mij eerste skx. Deze gaat lekker mee op vakantie. Bedankt @royke74 en tot de volgende keer
Gisteren weer een super leuke ruil gedaan met @royke74 en zoals altijd gezellig en leuk. Aanrader dus en zal ook zeker niet de laatste keer zijn
Bedankt weer Roy
Prachtige ss bracelet voor mijn Oris 65 overgenomen van Roy. Zoals altijd gewoonweg erg plezierig en alles perfect geregeld. Topā¦thx Roy.
Zeker mooi!
Thnx voor het doorsturen.
Ja super toch
Van Roy via een ruil met mijn Gasio G shock een leuke Vostok Scuba Dude overgenomen.
Horloge verkeert in perfecte staat en heeft een leuke ābezel modā ondergaan.
Ik ben er erg blij mee en heb ook een prettig contact gehad met Roy! Zeker een aanrader!
Groeten,
Marijn
Van @royke74 een STRPS bandje overgenomenā¦zoals eerder de volgende dag al op de mat⦠Aanrader! Bedankt
Net tools overgenomen van Roy, hij was in de buurt en kwam ze zelfs brengen. Topservice. Bakkie koffie gedaan en gezellig gepraat. Thanks
Ik post een berichtje dat ik een gshock zoek en 10 min later heeft @royke74 me al gecontacteerd.
Dag erna op de post, dag later (vandaag dus) aangekomen! Bombproof verpakt (even de betonschaar erbij nemen om de verpakking open te doen ) en horloge in beter dan beschreven staat.
Thx Roy!