Q-Watches

Ook ik heb een perfecte deal met @royke74 gesloten. Het betreft een bruine racing band van Watchgecko en die zit nu op de EMG. Bedankt en tot een volgende keer.

2 likes

Van royke een strapcode oyster band overgenomen. Super snelle en fijne communicatie, echt top.

1 like

SKX007 overgenomen van @royke74.
Prettig en vlot contact met snelle verzending. Top.

1 like

Colareb overgenomen van Roy. Als beschreven en echt zgan. Van harte aanbevolen!

2 likes

Leuke ruil met Roy via het HF gerealiseerd. Fijne heldere samenwerking dmv goeie communicatie en snelle actie’s. Thanks, en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Gr. Elmar.

:watch::+1:t2:

1 like

Topervaring! Bandje gekocht, snelle communicatie en nog snellere verzending! Bedankt @royke74 :+1:

1 like

Vandaag mijn Tutima aan Roy verkocht.
Prima communicatie vooraf.
Roy komt zijn afspraken perfect na een aanrader om zaken met hem te doen.

2 likes

Een band overgenomen van Roy.
Snelle communicatie en bliksemsnel verzonden.

Een aanrader, wellicht tot de volgende keer.
Top. Roy bedankt

1 like

Bergeon van @royke74 gekocht… zeer snel geregeld en geheel belangeloos :+1: … Aanrader!! :grinning:

1 like

Tot 2 x voor mij speciaal naar Den Bosch gereden om aan mij de Damasko te tonen (en verkopen). Prachtig exemplaar en weer een forumvriend erbij! Thnx @royke74

4 likes

Deze week weer een horloge gekocht van hofleverancier Roy. Heel blij met mij eerste skx. Deze gaat lekker mee op vakantie. Bedankt @royke74 en tot de volgende keer :+1:

4 likes

Gisteren weer een super leuke ruil gedaan met @royke74 en zoals altijd gezellig en leuk. Aanrader dus en zal ook zeker niet de laatste keer zijn :+1:t2:

Bedankt weer Roy :ok_hand:t2:

5 likes

Prachtige ss bracelet voor mijn Oris 65 overgenomen van Roy. Zoals altijd gewoonweg erg plezierig en alles perfect geregeld. Top…thx Roy. :+1:

5 likes

Zeker mooi!
Thnx voor het doorsturen.:rofl:

4 likes

Zo komt hij toch nog goed terecht … @daffie bedankt
@ElChueco veel plezier ermee :wink:

3 likes

Ja super toch :ok_hand:

3 likes

Van Roy via een ruil met mijn Gasio G shock een leuke Vostok Scuba Dude overgenomen.
Horloge verkeert in perfecte staat en heeft een leuke ā€œbezel modā€ ondergaan.
Ik ben er erg blij mee en heb ook een prettig contact gehad met Roy! Zeker een aanrader!
Groeten,
Marijn

1 like

Van @royke74 een STRPS bandje overgenomen…zoals eerder de volgende dag al op de mat… Aanrader! Bedankt :+1::smiley:

2 likes

Net tools overgenomen van Roy, hij was in de buurt en kwam ze zelfs brengen. Topservice. Bakkie koffie gedaan en gezellig gepraat. Thanks :+1:

2 likes

Ik post een berichtje dat ik een gshock zoek en 10 min later heeft @royke74 me al gecontacteerd.

Dag erna op de post, dag later (vandaag dus) aangekomen! Bombproof verpakt (even de betonschaar erbij nemen om de verpakking open te doen :joy:) en horloge in beter dan beschreven staat.

Thx Roy!

2 likes