Q-Watches

Gisteren weer een mooie deal gemaakt met Roy. Communicatie en overdracht gingen uitstekend en gezellig. Echt een topper voor het forum!

2 likes

Alweer een succesvolle transactie met @royke74. Deze keer wat verkocht. Wellicht 1 van de snelste transacties ooit. Top! :+1:t2:

3 likes

Net een stalen band verkocht aan @royke74. Mooie deal kunnen maken en Roy heeft dan nog voorgesteld de verzendkosten op hem te nemen. Topkerel, absoluut aan te raden!

2 likes

Nu deed ik net mijn postbus open en lag er een liefdesverklaring en een pakketje in.

Ik begon even te twijfelen aan Roy, maar het klopte gelukkig allemaal :face_with_raised_eyebrow: :smile:

Megasnel verzonden en met @royke74 zou ik blind opnieuw een deal sluiten :ok_hand:

7 likes

Ik wilde een band overnemen van @royke74 maar helaas was deze te klein. Hier was vooraf voor gewaarschuwd maar beiden wilden toch een poging wagen. Snelle verzending en bedrag overgemaakt. Doordat de band te klein was, bandje retour gestuurd en het geld alweer retour ontvangen incl vergoeding voor postzegels.

Verzending +1
Communicatie +1
Verkoper +1

Tot de volgende keer :+1:

3 likes

Vanavond @royke74 even op bezoek gehad en met een bakje koffie de overdracht van de BB beklonken. Tijdens de rit naar huis al de eerste foto van de NA om z’n pols ontvangen en dat zegt genoeg. Ik ben er blij mee Roy en dat je er maar veel plezier van moge beleven!:+1:

6 likes

Vandaag een stalen band voor een Oris Aquis ontvangen van Roy
Zag er precies zo uit als hij vertelt had. Ben er zeer blij mee
Leuke communicatie gehad,geld overgemaakt en de volgende dag al binnen
Bom proef verpakt
Sneller kan echt niet volgens mij
Nog bedankt Roy

3 likes

Zwarte Hirsch Pure gekocht van Roy. Goede communicatie, verzonden voordat het geld binnen was en uitstekend verpakt in keukenpapier en 2 envelopjes. Aanrader!

2 likes

Mijn eerste horloge op dit forum gekocht bij Royke74.
Communicatie vooraf was zonneklaar en de levering was snel. Horloge zat goed verpakt en je zou niet zeggen dat het tweedehands is.
Wat mij betreft een betrouwbare verkoper.

1 like

Weer ouderwetse handel met Roy🖒🖒

1 like

Opnieuw een horloge verkocht aan Roy. Echt een top HF lid om een deal mee te beklinken, of het nu een aankoop- of een verkoop is.

@royke74 het was een plezante avond weer, geniet van je nieuwe aanwinst!

1 like

Weer een fijne transactie gedaan in de vroege ochtend met @royke74 . Deze man is top!

2 likes

Zojuist een horloge overgenomen van Roy. Horloge was precies zoals beschreven en als service heeft Roy ook nog de band op maat gemaakt zodat ik hem naar huis kon dragen.

Helemaal top!

4 likes

Vandaag een prachtige SKX007 mod ontvangen van Roy. Nadat hij op eigen initiatief reageerde op mijn ‘‘gezocht’’ topic zijn we snel tot een leuke deal gekomen. Roy was razendsnel in de communicatie en ook in het versturen. Ook heb ik niet eerder een horloge zo goed ingepakt ontvangen.

Het leukste was nog dat ik het liefst een vlak saffier glaasje in de SKX zou hebben. In het exemplaar van Roy zat een domed variant, maar hij gaf gelijk aan dat hij nog wel een vlakke crystal had liggen. Gelijk die avond heeft Roy kosteloos het glaasje verwisseld. Helemaal top!!

Wat mij betreft nog een pluim voor @royke74

6 likes

Een Seiko Jubilee overgenomen van Roy; prettige communicatie en de band snel en goed verpakt in de bus. Klasse dus, bedankt @royke74 ! :+1::+1:

2 likes

SKX007 op Miltat 3D Oyster verkocht aan @royke74 .
Snelle betaling en vlotte communicatie. Aanrader om zaken mee te doen.

2 likes

Binnen een paar uur heeft @royke74 persoonlijk een Bergeon tooltje in mijn brievenbus gedaan.

:+1::ok_hand::+1:

Volgende keer krijgt hij koffie (ik was niet thuis).

1 like

Tooltje gekocht van @royke74 ,vlotte communicatie en snelle verzending, Roy bedankt!

1 like

Ook ik kocht een Bergeon-tooltje van @royke74, aan inkoopprijs bovendien. Snelle, correcte verzending. Bedankt!

1 like

Na een gezocht topic aangemaakt te hebben, kreeg ik een bericht van @royke74. Snel tot een mooie deal gekomen na vlotte en duidelijke communicatie. Na een warme ontvangst bij Roy met heerlijke koffie, was het horloge precies zoals omschreven. Een leuke babbel gehad en weer de baan op met mijn nieuwe Oris.

Sterke aanrader!

3 likes