Prima zaken doen met Roy
Een ratcheting clasp van hem overgenomen. Prettige en snelle communicatie en de volgende dag had hij het item al verstuurd. Item ook zoals beschreven.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Nogmaals dank @royke74
Prima zaken doen met Roy
Een ratcheting clasp van hem overgenomen. Prettige en snelle communicatie en de volgende dag had hij het item al verstuurd. Item ook zoals beschreven.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Nogmaals dank @royke74
Bandje verkocht aan @royke74. Lekker vlotte communicatie en razendsnelle betaling👍zo hoort het👍een aanrader dus!
veel plezier met het bandje Roy!
Prima ervaring met @royke74👍🏻
Fijn contact, snelle betaling en mooie terugkoppeling bij ontvangst! Aanrader
Meer dan uitstekende ervaring met Roy👍
Snelle en vriendelijke reacties, horloge (Ball) was top!
Meer heb je niet te wensen.
Gr. Ferdinand
Na gisteren een prijs te zijn overeen gekomen maakte Roy (@royke74 ) vandaag het geld al over nadat hij hoorde dat ik een NA had. Mijn rekeningnummer had hij nog van een vorige deal , de Explorer zou hij later in de week wel op komen halen.
Tsjaah zo kan het ook, wat een top vent
Vandaag voor de tweede maal in zeer korte tijd een afspraak gehad met Roy (@royke74).
Vorige week nog een mooie Ball meegenomen voor mijn zwager, terwijl de betaling nog niet eens op de rekening stond (was al wel overgemaakt). Toen al even naar de Iwc gekeken. Even later besloten de prince te kopen. Geld was voor een deel overgemaakt. Vandaag kwam Roy het horloge brengen op de afgesproken locatie.
Top ervaring en een leuke soort van dubbele deal!!
Top ervaring met @royke74!
Mooie oris mogen ontvangen en de dochter kreeg als extraatje een mooie ice watch, haar eerste horloge
21mm Milanese overgenomen van Roy voor een leuke prijs. Keurig verpakt en snel verzonden.
Prima deal.
Niets anders dan complimenten voor de communicatie! Veel plezier met de Heuer!
vandaag horloge verkocht aan roy. Mijn eerste horloge overdracht in een sportschool, wat wel een memorabel iets is. Ondanks mijn zojuist opgepompte borst hem toch even over de streep moeten trekken
leuke kerel en goede gesprekken, wat ten koste ging van de rest van mijn training haha.
Roy veel plezier met de squale!
Conclusie: aanrader om zaken mee te doen!
Ik sluit me aan bij de positieve berichten over @royke74 !
Vanmorgen een Seiko New Turtle overgenomen van Roy. Leuke vent, snelle communicatie, en ik ben heel tevreden!
Zeer aangename ruil gedaan met Roy, toffe kerel, samen ergens in het midden afgesproken onder het genot van een koffietje en wat horlogepraat. Horloge was in betere staat dan de foto’s lieten zien!
Kortom: zeker een aanrader! Bedankt @royke74
Er bleek een klein probleempje te zijn met de Turtle, en Roy heeft het super opgelost. Nogmaals een aanrader dus
Vandaag @royke74 op bezoek gehad met een jaarvoorraad chocolade onder z’n arm… Na een kleine rondleiding in mijn theater en een bakje koffie met een NA weer uitgezwaaid. Wat een topper!!!
Kijk even rechts onderaan…
4 dagen geleden de Halios nog besnuffeld en ineens stond hij te koop…
Dus vandaag in ontvangst genomen tijdens een geweldig avondje met gezellige culinaire verrassingen, helemaal top!
Roy, in dit geval jullie beiden enorm bedankt, we hebben genoten!
Roy heeft iets van mij gekocht. Hij had het geld al binnen 5 minuten na het maken van de deal overgemaakt naar mij!