Q-Watches

Mooie duiker van @royke74 gekocht. Goed verpakt en snel verzonden. Aanrader.

1 like

Prima ervaring met Roy. Echte liefhebber van mooie horloges. Goede communicatie, duidelijk en snelle deal. Aanrader dus👍

super gast, leuke vlotte babbel bij het ophalen van horloge.
Zeker niet twijfelen om bij hem wat te kopen!

Leuk zaken doen met je @royke74

Leuke deal gemaakt met @royke74
Snel en goed in de communicatie en prima forumlid.
Roy bedankt :thumbsup:

Gisteren een goede deal gedaan met Roy, een Oris van hem gekocht en ben erg content over de communicatie en het nakomen van de afspraak, dus een big shout out naar Roy👍

Goede deal met @royke74.
Snelle en goede transactie

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Opnieuw een horloge verkocht aan @royke74 . Naast dat Roy een betrouwbare koper is die zijn afspraken nakomt, is het een echte liefhebber waar je urenlang over de hobby en andere geneugtes des levens kan ouwehoeren.

Roy is een echte topper!

1 like

Mooi seiko overgenomen van Roy @royke74. Na het werk ‘even’ langs gegaan om het horloge op te halen. Vriendelijke en betrouwbare verkoper en daarnaast ook nog eens een aardige gast :+1:
Als het aan mij ligt zeker niet de laatste keer dat we zaken doen.

2 likes

Vandaag een prachtige Oris van @royke74 mogen ontvangen. Bombproof ingepakt, mooie extra band erbij, kortom een deal uit het boekje! Volgende x onder het genot van een kopje koffie ipv met Postnl :slight_smile:

2 likes

Eigenlijk was ik helemaal niet van plan iets nieuws te kopen maar een tot een leuke ruildeal gekomen met @royke74. Zou zeker nog een keer zaken doen met Roy, aanrader. Bedankt voor het horloge en het vertrouwen. :blush:

1 like

Vandaag weer een uurwerk gekocht van Roy
Zoals vorige keer dus content
Echte topper en aanrader
Zeker de volgende keer weer :+1:

1 like

Vandaag een schitterende Oris Big Crown ProPilot van Roy overgenomen.
Ik was al een tijdje op zoek naar deze Oris, na plaatsen van een zoekertje heeft Roy mij top geholpen.
Was erg gezellig en leuk om even te spreken met een echte liefhebber.

Dank @royke74!!!

Tot de volgende keer!

Foto’s volgen :wink:

1 like

Vandaag weer een super (onverwachte) leuke ruil gedaan met Roy…ergens afgesproken en onder het genot van een kopje koffie weer een deal gedaan en zoals al eerdere keren weer naar volle tevredenheid ! Aanrader dus en zeker niet de laatste deal :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vandaag een oris band supersnel ontvangen ondanks de post nl drukte wegen sinterklaas😜
Super geregeld Royke👍

1 like

Nog niks gekocht van of verkocht aan Roy. Maar dat altijd nog komen.
Collar van mij seiko bandje kwijt geraakt en Roy stuurt meteen een op. Wat een kerel!!
Big :+1:!!

3 likes

Hier deze week ook een wel zeer positieve ervaring gehad met onze Roy! @royke74

Buiten het feit dat dit een zeer vriendelijk- en altijd behulpzaam- forumlid is, is het ook nog eens heel prettig zakendoen met hem. Komt afspraken zeer stipt na en doet alles op een zeer vriendelijke en relaxte manier! Roy gaat in mijn beleving een stap verder dan de meeste mensen en doet als het even kan belangeloos iets voor een ander. Dat siert hem en maakt hem een fantastisch forumlid! :relaxed:

De Oris Artelier Complication Moonphase die ik van hem kocht, is in werkelijkheid nog mooier dan hij werd omschreven! :+1:

Dank je wel Roy! en heel graag tot een volgende keer! :blush:

2 likes

Vandaag heeft @royke74 een horloge bij me opgehaald nadat we vorige week de deal al hadden gemaakt. Roy is uiterst vriendelijk en betrouwbaar en dat maakt zaken doen met hem erg prettig. Meer hierover in mijn N.A. Topic zodra mijn N.A. binnen is.
Roy alvast bedankt :+1::+1::+1:

5 likes

Vandaag een shark mesh band van @royke74 ontvangen. Dit was mijn eerste HF aankoop en het kon allemaal niet beter;

De communicatie en verzending had niet sneller gekund en de verpakking was subliem! Het bandje was werkelijk bomproof verpakt in een bubbeltjesenvelop met daarin een envelop met nog een envelop en een gripzakje met het bandje!

Kortom; ik had een mooie deal met een hele aardige gast waarvan je prima iets kunt kopen. Echt een aanrader! Bedankt Roy!!:+1::+1:

2 likes

:+1: :+1: :+1:
:+1: :+1: :+1:

Wat een super gozer, die Roy !!
Hier schieten werkelijk woorden te kort voor mij nu.
Vriendelijk en betrouwbaar in tienvoud !
Hij staat altijd voor je klaar en denkt met je mee.

Dankzij hem heb ik nu een grail van mij om de pols hangen !! :heart_eyes:

Alles super verpakt en wel heel snel verstuurd !

Dit lijkt misschien geslijm, maar echt, woorden schieten tekort :blush:

Onwijs bedankt @royke74

En een fijne Kerstmis !!

(PS: Ik zat nog te denken om ook het lettertype wat groter te maken, maar laat ik het hier maar bij houden. De boodschap is hopelijk wel duidelijk :wink: :+1: )

:+1: :+1: :+1:
:+1: :+1: :+1:

7 likes