Q-Watches

Vandaag deal met Roy gesloten. Prettig contact en heldere communicatie. Redelijkheid en realisme staat voorop en als dat van twee kanten komt heb je snel een prettige ervaring.

Aanrader dus en een aardige kerel!

Groeten,

Tecco

1 like

Een zgan nieuwe SKX009 overgenomen van royke74.

Laat dat zgan maar achterwege de klok is gewoon geheel nieuw!!
royke74 superbedankt en ook 2 heerlijke nieuwe rubberen banden erbij.
:+1:Top!!

1 like

Vandaag een leuke ontmoeting met een rui van horloges gedaan met Roy. Fijne snelle communicatie en dus tot een akkoord gekomenā€¦

Elkaar in het midden getroffen en onder het genot van een cappuccino lekker gekletst over horloges, daarna de ruil afgehandeld zoals besproken en weer een HF lid leren kennen. Wat mij betreft dus een aanrader !

1 like

De afgelopen periode meerdere keren met @royke74 een deal gehad als koper en verkoper, gaat altijd soepel en snel. :+1:

1 like

En weer zaken gedaan met Roy, ā€˜same place another timeā€™ maar wederom naar tevredenheid.
Wordt bijna gewoonte maar is niks mee, goede eerlijke deal en beide tevreden ! Wederom een aanrader dus :+1:t2:

:+1: :+1: :+1:
Werkelijk super ruildeal kunnen maken met Roy
Erg leuke, snelle en duidelijke communicatie
Gezellig met een drankje mekaar de ruil overhandigd en een leuk gesprek gehad over ,natuurlijk, voornamelijk horloges :grin:
Super gave kerel !
Aanrader !
Bedankt @royke74 !!!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Een stalen Oris-band overgenomen van Roy. Goeie communicatie en bliksemsnel verzonden, zelfs vooraleer Roy mā€™n overschrijving ontving.
Bedankt voor het vertrouwen en tot een volgende!

Wordt er niet overzichtelijker op als er meerdere topics per HF lid worden aangemaakt. Het andere topic stond ook niet zo heel ver naar beneden toen deze werd aangemaakt.

1 like

Hier ook een deal gehad met @royke74 , alles soepel verlopen. Top! Aanrader :thumbsup:

1 like

Het wordt saai, maar handelen met @royke74 is gewoon top. Tot een volgende keer!

1 like

Horloge gekocht van Roy aka @royke74.

Blijkt dat ik via marktplaats al eens contact had gehad met Roy en dat dit contact mede tot zijn lidmaatschap op hf heeft geleid.

Hier mogen we met ze allen blij om zijn, want het is gewoon een toffe peer die een ander een leuke deal gunt. Vriendelijke communicatie, snelle verzending en verpakt alsof het bombproof uit Japan is verstuurd.

Zaken doen met Roy is zeker aan te raden!

3 likes

Ook van mijn kant uit alleen maar lof over Roy!
Super goed verpakt horloge en een zeer nette en snelle communicatie!
:+1::+1:

1 like

Inmiddels meerdere keren contact gehad waarbij ik 2 keer een horlogeband gekocht hebt voor een nette prijs. Altijd eerlijk en met goede vriendelijke communicatie. Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een mooie band overgenomen van Roy, de tweede in korte tijd. Hij was zelfs bereid hem te komen brengen, zodat we tijdens de coffee-break onze hobby uitgebreid konden bespreken.

Was gezellig, en top geregeld @royke74 !

2 likes

Leuke onderdelen deal gedaan, zeer snel en prima. Had wel koffie aangeboden helaas geen tijd voor.
Bedankt @royke74

1 like

Neem mij niet kwalijk dat ik dat niet gezien heb.

2 likes

Opnieuw een band overgenomen van Roy, deze keer zelfs gratis (inclusief verzenden!)

Perfecte forumspirit, Roy bedankt weer :+1:

1 like

Weer een zeer nette deal gedaan met Roy
Zoals vorige keren
Voor mij dus een echte Aanrader en dikke duim :+1:

1 like

Hier nog een thumbs up voor @royke74. Zeer tevreden over onze ruildeal: horloge is zoals beschreven, snel geregeld, prettig contact en beide horloges verzonden in goed wederzijds vertrouwen.

Graag weer!

1 like

Prettige deal gemaakt met @royke74. Aanrader!

1 like