Q-Watches

Band verkocht aan @MotoSkooly. Snel zaken doen en een heel warm ontvangst.

Tot de volgende deal!

1 like

Horloge verkocht aan @MotoSkooly. Leuke vlotte communicatie en betaling en tevreden koper en verkoper.

:ok_hand:

1 like

Niet de eerste keer dat Roel ( @MotoSkooly ) en ik tot een deal kwamen
maar ook zeker niet de laatste!

Klasse afhandeling en ( ultra-)snelle afwikkeling.

Deze keer was ik slechts intermediair, want klok door naar mijn collega op het werk.
Mag de pret niet drukken :slightly_smiling_face:

Complimenten Roel

3 likes

Crafter Blue band verkocht aan @MotoSkooly.
Erg prettige communicatie en een supersnelle betaler. Zeker een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @motoskooly fijne, snelle en open communicatie. Top koper.

1 like

Duikert verkocht aan Roel @MotoSkooly. Communicatie en betaling verliepen snel en prettig.
Bedankt, Roel.:+1:

2 likes

Grand Seiko gekocht van @MotoSkooly. Absoluut topverkoper, ben uiterst vriendelijk ontvangen met een bakje goede koffie, verder was de communicatie helder en vriendelijk. Dikke aanrader! Bedankt Roel! :+1:

3 likes

Een horloge verkocht aan @MotoSkooly. De deal was bijzonder snel rond, fijn zaken doen dus. Plus 1 voor Roel.

1 like

Zojuist Roel z’n HFLE nummer 6 over genomen. Een uur geleden overeenstemming, nu al doorgegeven aan de organisatie van HFLE, betaling net gedaan en een blij man erbij.

Roel heeft het wel lekker snel geregeld! :+1:

2 likes

Citizen overgenomen van @MotoSkooly. Prettige communicatie, keurig verpakt en het pakketje was al gepost voor de betaling was ontvangen. Helemaal top! Dankjewel Roel :smiley:

1 like

Horloge verkocht aan @MotoSkooly prettige communicatie en een vlotte en goede deal gesloten. Zoals de 91 boven mij ook al zeggen, prima zaken doen met Roel en een echte aanrader! Tot de volgende!

1 like

Net een band verkocht aan Roel aka @MotoSkooly. Prima communicatie, snelle betaling. Helemaal top!

Lekker helder, duidelijk dus en geen flauw gebabbel.
That’s Roel :expressionless:

En dat is een kracht, zo heb ik het ervaren.
Horloge precies zoals omschreven.
De deal was in principe al rond voordat we elkaar ontmoetten.
Moest de keutel ingetrokken worden zou het geld teruggestort worden.
Mijn waar leek ok, zijn waar bleek ok.

Klaar dus!
Met @motoskooly kun je op die manier schakelen

Was de 3e deal met hem, kmoet nu op mijn tellen gaan passen, want hij heeft meer leuk spul in de kist

:+1:

1 like

Horloge verkocht aan Roel @MotoSkooly, prettige en vlotte communicatie en voor ik het wist was de deal rond!. Veel plezier met je nieuwe aanwinst Roel!!

1 like

Vlekkeloze deal met @MotoSkooly, zeer aanbevolen :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Roel @MotoSkooly. Voorbeeldige transactie, sympathiek lid en een leuk contact.
:star: :star: :star: :star: :star: voor Roel!

1 like

Kan ik me helemaal bij aansluiten, top koper!

1 like

Horloge verkocht aan @royke74!
Snelle deal, goede communicatie!
Hij is je gegund!! Succes ermee.

Alweer wat verkocht aan Roy, ging weer net zo soepel als eerst. :top:

Deze keer van Roy wat gekocht, mooie nieuwe stalen bracelet voor mijn Oris, wederom een prima deal, vlot en goed verpakt, gewoon goed :blush:

1 like