Q-Watches

Horloge verkocht aan @MotoSkooly Roel.
Zeer prettige ervaring en mooi hoe iemand over zijn hobby/werk kan praten.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Afgelopen zondag samen met de vriendin gezellig op de koffie bij @royke74 om meteen even naar een Subdelta Ace MK2 te kijken.
Na een goed gesprek twee horloges achter gelaten en naar huis met een prachtige Subdelta!
Hier is het prima zaken doen, aanrader!

3 likes

Afgelopen dagen veel contact gehad met @MotoSkooly uiteindelijk een prachtige deal uitgekomen en de NA vlot om de pols. Zeker een aanrader! Thanks!!

2 likes

Horloge verkocht aan @royke74 zeer prettige ervaring snelle betaling en een fijne communicatie.

2 likes

Zeer sympathieke inruildeal gemaakt!
De horloges zijn onderweg maar aan het eindresultaat twijfel ik niet!
Blij en een aanrader, die twee​:ok_hand:t3::ok_hand:t3:.

2 likes

Hier hetzelfde verhaal Charles!
Mooie deal gemaakt, een live-ontmoeting zat er niet in jammer genoeg, maar die is in het vat gegaan.
Mijn ervaring is zeer positief en ik ben nu weer bij de tijd :thinking: :laughing:

3 likes

Blij met mijn nieuwe aankoop.
Thnkx voor de fijne communicatie, goede deal en de snelle levering.:facepunch:

2 likes

Was weer gezellig en een mooie deal gemaakt.
Bedankt weer @royke74 :+1:t2:

2 likes

Mooie Ball gekocht bij Q-watches @royke74. Perfecte ervaring zoals altijd. :ok_hand:

2 likes

Mijn Ball verkocht aan @royke74.
Alles was in orde.

2 likes

Weer een fijne deal met Q-Watches. Dank @royke74 :+1:

2 likes

@royke74 levert kwaliteit met het enthousiasme van een liefhebber, heerlijk toch?!

3 likes

Absoluut! :ok_hand:

2 likes

Horloge verkocht aan de @royke74. Niets dan lof!
Altijd gezellig als Roy langs komt en wederom een vlekkeloze afhandeling.

Roy nam zelfs de tijd om het bandje van een ander horloge met pijn, moeite en een bbq warmte kanon in te korten :rofl:

7 likes

Vandaag mijn eerste ervaring met Q-Watches opgedaan. Leuke deal kunnen doen met @MotoSkooly en gezellig over onze hobby gepraat. Zeker voor herhaling vatbaar! :+1:t2:

2 likes

Mooie nieuwe Squale gekocht bij Q watches via @royke74.

Met een paar berichtjes heen en weer op zaterdag was de deal beklonken en maandag al geleverd. Top service!

2 likes

Gister een Seiko Tuna opgehaald bij Q Watches. Top ervaring! Communicatie verliep perfect en tijdens het ophalen ook nog een leuk gesprek gehad. Zeker aan te raden en heb het gevoel dat ik dit jaar nog wel terug kom. Dank @MotoSkooly & @royke74!

3 likes

3 weken terug een fraaie Squale 1521 Militaire gekocht bij Q-Watches via @royke74. Top service en leuke korting gekregen. Aanrader! :ok_hand:

2 likes

Afgelopen week een mooie ruil deal gemaakt met @MotoSkooly Roel. Alles ging snel en soepel en ben blij met deze leuke Seiko! Aanrader :+1:t2:

1 like

Weekje of 2 geleden DE Ball Fireman (Gnomon watches LE) aangekocht bij Royke.

Uitstekende service, uitstekende prijs en vooral… uitstekend horloge! Thanks :grin:

2 likes