Q-Watches

En ook hier een hele goede, gezellige en professionele ervaring met Roel. Lekker bomen over horloges, en ja, en toch een knoop doorgehakt en een deal gemaakt. :wink:

Top ervaring!

1 like

Alweer de vierde aankoop bij de mannen van Q! Nu een geweldige Globemaster. Een appje, paar praktische zaken uitwerken, altijd faire inruil en daar is weer een nieuwe NA! Dank heren en in het bijzonder @royke74!

3 likes

Prettig zaken gedaan met @royke74
Goed en snel contact en zeker een aanrader om zaken mee te doen👌🏻

2 likes

Toppers waar prima zaken mee te doen is.
Een dikke :+1:!!

2 likes

Ah, jij was me voor. :smiley: :+1:

2 likes

Vandaag een Oris band ontvangen van @royke74 Heel blij mee, snelle verzending en een prettig contact zoals altijd. Wat wil je nog meer :man_shrugging: :+1:

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Waar ik vandaag wel weer achter ben gekomen, is wat een fijn bedrijf dat Q-Watches eigenlijk is. :ok_hand: Appje gestuurd over een zwarte Matic en binnen 10 min. een vlotte respons, dat die niet op voorraad ligt maar dat inmiddels al met de leverancier was gecommuniceerd en dat hij al besteld was. :tada:
Bedankt mannen en wat mij betreft, anytime again! :+1:

4 likes

And again.

@royke74 is een topper :v:

2 likes

@royke74 wat een topper ben je toch. Bedankt voor de inruil en de service die erbij kwam! Dikke pluim!

2 likes

Een horloge gekocht van en een verkocht aan Team Q-Watches.
Top ervaring, duidelijk, snel en betrouwbaar!:grin::+1:
@royke74 en @MotoSkooly bedankt en tot een volgende……

2 likes

2x horloge gekocht en 1x verkocht, eerlijke prijzen voor zowel inkoop als verkoop. Regelmatig slechte ervaringen bij andere partijen gehad dus een goede service op alle fronten (communicatie en afhandeling) is niet vanzelfsprekend. Maar bij Roy & Roel altijd dezelfde snelheid en flexibiliteit en ook super aardige kerels! Proost heren :beers:!

2 likes

Erg leuke verkoopdeal met Roel aka @MotoSkooly gehad!
Leuke communicatie, ook interesses off-topic en snelle betaling!
Zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen! Bedankt Roel!
:star::star::star::star::star:

O.k., een mooi horloge verkopen kunnen er wel meer.
Maar de service die ik bij Q-Watches kreeg, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Deze gasten snappen hoe je een klant echt blij maakt en blij houdt! Kom hier zeker terug! :+1: :muscle: :champagne: :partying_face: Dank jullie wel @royke74 en @MotoSkooly! :pray:

3 likes

Ik heb nu een welhaast onverkrijgbare gelimiteerde Squale Matic om de pols, waar ik al een tijdje de kriebels van had. Dankzij de inzet van @royke74 (Q-Watches). Hij kreeg er nog eentje ‘BNIB’ (brand new in box) en tipte mij direct. Helemaal vers. Grote blij!

Ik heb hier al eerder geschreven dat Squale blij mag zijn met Q-Watches en ik herhaal het gewoon nog een keer: SQUALE MAG BLIJ ZIJN MET Q-WATCHES … en de klanten ook, want de ‘klantbeleving’ is top. Wederom!

Dank je wel Roy (en Roel!) en tot de volgende.

Weer vijf sterren, van de vijf!
:star::star::star::star::star:

3 likes

Top ervaring met Q-Watches. Ze zijn uiterst professioneel en deskundig, maar ook zeer gastvrij en vriendelijk. Ze hanteren scherpe prijzen en ook voor het horloge dat ik in wilde ruilen werd een correcte prijs geboden.

Ik zou Q-watches ten zeerste aanbevelen en ik zal zeker nog eens terugkomen @MotoSkooly ! :wink:

1 like

Gisteren mijn eerste Squale ontvangen van Q-Watches.
Top verkoper en super vriendelijk.
Zeker een aanrader en waarschijnlijk gaan er nog wel aankopen gebeuren.

3 likes

Vorige week een Seamaster opgehaald bij Q-watches. Alles zoals beschreven/foto’s aangaven, super goeie en vriendelijke service, en zelfs nog wat extra hulp gehad met een nagezonden envelope met een extra setje pennen. Alles top :+1:t2: En zeker tot een volgende keer!

2 likes

Horloge gekocht bij Q-watches. Alles zoals beschreven. Snelle communicatie. Kreeg nog een bandentool mee. Goed geregeld allemaal.

2 likes

Ja, kopen doet Q-Watches ook. En @MotoSkooly deed dat snel en sympathiek!
:pray:t3: Bedankt!

3 likes

Vandaag weer een leuke deal kunnen maken met @royke74, goede communicatie en nette prijzen.
Kortom, je kunt leuk zaken doen met Q-watches.

3 likes