Q-Watches

Ik had helaas een horloge aangeschaft bij Q-Watches via de website dat al bleek te zijn verkocht. Roel heeft het helemaal goedgemaakt op een andere aankoop, eentje die deze zomer om kan naar Italië! Helemaal tevreden!

2 likes

@royke74 reageerde op een oproep van mij voor een pushpin en heeft deze kosteloos naar mij toegestuurd. Het lijkt iets heel kleins maar ik ben er enorm mee geholpen. Dus nogmaals dank!

2 likes

@royke74 bedankt voor de hulp . Alles vlekkeloos geregeld zoals ik gewend ben van jullie. Toppers :+1:

2 likes

Tijdje geleden een Breitling Colt verkocht aan @MotoSkooly. Super prettige en snelle communicatie, een nette prijs en een leuke overdracht waarbij we lekker over horloges hebben zitten kletsen.

Nogmaals bedankt

1 like

Dit maal een horloge verkocht aan @royke74. Man wat ging dat soepel.
Weer een uitstekende ervaring! Toppers die jongens van Q-Watches.

1 like

Mijn horloge afgelopen week verkocht aan @MotoSkooly Goede en duidelijke communicatie. Een erg fijne en soepele deal en direct afgerond. Aanrader!

2 likes

Leuke deal gemaakt met @royke74 aka Roy, mooi horloge gekocht en tevens eentje ingeruild :slight_smile: door onze beide drukke agenda heeft Roy het super netjes geregeld met verzenden etc. :+1:t2: Grote klasse en ook van beide kanten in vertrouwen zaken gedaan gewoon Klasse geregeld.
:eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star:
Tot de volgende keer :wink:

2 likes

Donderdag een horloge te koop gezet op het forum en dezelfde dag verkocht aan @MotoSkooly. Goede en sympathieke communicatie, goede deal gemaakt en snel en netjes afgehandeld. Aanbevolen!

1 like

En wéér een prima ervaring met de mannen van Q-Watches, in dit geval met @royke74. Deze keer geen nieuwe Squale maar een gebruikte Yema ‘Superman Worldtimer GMT’, die als geadverteerd in topstaat verkeerd!

Ook nu een bijzonder vlotte afhandeling en bij mij ‘een grote blij’ gevoel.

Vijf sterren uit vijf!
:star::star::star::star::star:

8 likes

@MotoSkooly een mooi horloge mogen verkopen.
Prettige communicatie en afspraken werden 100 % nagekomen.
Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Al een paar keer deals gedaan met @MotoSkooly en @royke74

En weet zeker dat het niet de laatste keer is :+1:t2:

2 likes

Horloge verkocht aan @MotoSkooly
Snelle enthousiaste deal. Geld stond al op de rekening voor ik het nummer had doorgegeven :thinking::wink:
Bedankt Roel :+1:

1 like

Gisteren weer eens op bezoek geweest bij @royke74 voor een ruil.
Zoals gewoonlijk wederom een top deal!
Altijd prima zaken doen!
Enkel lof over Q-Watches :+1:t2:

2 likes

Voor de tweede keer een horloge verkocht aan @MotoSkooly. Wederom een erg prettige en vlotte ervaring. Aanrader!

2 likes

Meermaals zaken gedaan met @royke74.

Alleen maar lof voor de service, geboden/gevraagde prijzen en het feit dat het gewoon een toffe gast is.

Sterke aanrader dus!

3 likes

Een horloge verkocht aan @MotoSkooly. Een echte liefhebber, vlot in de communicatie en leuk om kort kennis mee te maken bij de overdracht. Draag hem in goede gezondheid! :slight_smile:

1 like

Goede deal gemaakt met Q-Watches.
Snel, eerlijk, betrouwbaar. Dus een echte aanrader. Thanks Roy :+1: :+1:

3 likes

Ook mijn tweede deal met @MotoSkooly en @royke74 was weer gewoon heel fijn! Dit keer met Roy afgesproken. Lekker gekletst over de hobby en op een fijne manier mijn NA kunnen bewonderen.

Bedankt mannen, tot een volgende keer!

2 likes

Prachtige Eterna bij Q gekocht. Was weer prettig zaken doen met Roel :grin::muscle:


Superblij mee

5 likes

200 sterren review, natuurlijk!

Vandaag mijn Squale Matic Thalassa in ontvangst mogen nemen.

Nogmaals dank, Roel!

3 likes