Q-Watches

Onlangs mijn Breitling horlogestandaard aan Roel (MotoSkooly) verkocht. Zeer prettig contact en vlotte betaling. Topper!

1 like

zo, vandaag mijn Panerai binnen gekregen van Q-Watches, mooi ding, leuk in kunnen ruilen en weer vanouds vlotte service van de heren uit Veldhoven, fijn adres! :+1:

1 like

Megaklatser bij Q gekocht…:muscle:


Weer een 5 :star: ervaring met @royke74
Bedankt :+1:

4 likes

Dan maar even zonder foto , op 7 januari een prettig bezoek gebracht aan @royke74
daar een hele fraaie Tudor black bay burgundy gekocht , prettig geprijst
fijn adres , aardige verkoper 5 :star: ervaring met @royke74
Bedankt :+1:

3 likes

nou … ik wil een foto toevoegen … en dat ging niet , ook het hele bericht verwijderen ook niet …
wilde het op mijn telefoon opnieuw proberen , maar er kwam wat tussen :blush:

Mijn Squale Thalassa liep voor mij net even te snel. Dus had ik een afspraak ingepland om hem te laten afregelen. Dit geschiedde bij @royke74 van Q-watches!

Ik kan zowel beide heren, als Q-watches, waaronder zij handelen, van harte aanbevelen. Zowel als leverancier en ook voor goede persoonlijke service!

Nogmaals dank!

5 likes

Een prachtige Seiko SPB240J1 binnengehaald bij Qwatches. Zoals eerder een erg prettige ervaring. Top @royke74 (en collega) :muscle:

7 likes

weer een mooie Breitling bij Q-Watches opgepikt! gaat altijd fijn met die gasten uit Veldhoven, vlot en fair :+1:

3 likes

Vandaag een mooie Squale 1521 in pvd zwart van Q-Watches ontvangen.

Heel erg blij mee!

Vlotte service communicatie en verzending!

Aanrader! :+1:t2:

1 like

Per toeval vond ik het horloge wat mij al eens door de vingers was geglipt bij QW.
Deal was snel gesloten, volgende dag opgehaald bij Roy.
Beetje bomen over horloges, bakje koffie erbij, kortom een zeer aangename en relaxte overdracht.
Zeer aanbevelenswaardig ik kom daar zeker terug :+1: :+1:

2 likes

Moet even iets herstellen, de N.A (Breitling Premier Norton) stond ooit hier in het blauw en daar pakte ik toen net naast maar gelukkig dook hij later op bij QW :sunglasses:

2 likes

Onlangs naar volle tevredenheid een prachtige pre-owned Tank gekocht van de mannen van Q-Watches. Vragen werden snel en accuraat beantwoord. Goede prijs. Snel en perfect verpakt verzonden. Vrouw ontzettend blij. Missie geslaagd. :star::star::star::star::star:

2 likes

Na wat zeuren en blijven drammen van mij uit, weer een leuke ruil met de mannen van Q-Watches! :+1:

2 likes

Mijn grail, de SLA021 gekocht bij deze mannen.
Leuk en snel contact met Roel via WhatsApp en snel tot een deal gekomen.
Horloge was zelfs op maar gemaakt en de volgende dag keurig thuis bezorgt.
Toppers!

1 like

@Assie62 wil @MotoSkooly heel erg bedanken voor de hulp en advies bij de aankoop van haar Squale. Op haar pc kan ze niet antwoorden, dus dan maar via mij :+1:. Assie is heel tevreden met zijn hulp en vindt Roel van Q-watches een aanrader om een horloge te kopen. :+1:

1 like