mooie IWC gekocht bij Q-Watches, prima deal zo en alles goed geregeld
Gisteren mijn eerste aankoop bij Q-watches gedaan. Een absolute aanrader! Dank voor de gezelligheid @royke74
Horloge gekocht bij de mannen van Q-Watches.
Alles perfect geregeld. Snel, vriendelijk en persoonlijk.
Toppers!
Alleen maar lof voor de mannen van Q-Watches. Ook als ik hun website bekijk, onverslaanbaar qua prijzen. Vaak nog goedkoper dan particulier kopen. Daarnaast zijn ze gewoon echt super aardig en vrijgevig. 10/10
US Half link overgenomen van @royke74.
Snel verzonden en ziet er perfect uit!
Bedankt voor het vertrouwen Roy👌🏼
@MotoSkooly heeft een GS bij me opgehaald. Nadat @royke74 er een verse batterij in heeft gestopt, heeft @MotoSkooly het ding weer persoonlijk thuis afgeleverd.
De vlotte service van deze mannen voor een schappelijke prijs is vermeldenswaardig. Anytime again
Vandaag een geweldige Seamaster auto/chrono opgehaald, bij Q-Watches @MotoSkooly . En de ontvangst, deal en service waren wederom top!
Super blij mee! Heel erg bedankt en graag tot ziens, mannen!
Een mooie aanwinst betrokken van deze club echte old-school horloge liefhebbers. Altijd zeer plezierig en professioneel. Dank @royke74 en @MotoSkooly
Gisteravond voor de eerste keer bij Qwatches geweest. Fijne duidelijke communicatie vooraf via de app en een hele prettige afspraak. Zeer blij met mijn 2 nieuwe aanwinsten. Nogmaals dank @royke74
Andermaal een fijne aankoop gedaan bij Q-Watches👍 Persoonlijk, snelle reacties en een passend inruil-voorstel, wel zo makkelijk voor een notoire flipperaar👍 @MotoSkooly en @royke74 bedankt weer!
Q-Watches (@royke74) heeft een horlogedoos van me overgenomen. Fair bieden, snelle afhandeling en zeer vriendelijk! Fijn handelen!
Altijd prettig om met Q Watches @MotoSkooly en @royke74 zaken te doen, zowel aankoop als verkoop!