mooie IWC gekocht bij Q-Watches, prima deal zo en alles goed geregeld ![]()
Gisteren mijn eerste aankoop bij Q-watches gedaan. Een absolute aanrader! Dank voor de gezelligheid @royke74
Horloge gekocht bij de mannen van Q-Watches.
Alles perfect geregeld. Snel, vriendelijk en persoonlijk.
Toppers!
Alleen maar lof voor de mannen van Q-Watches. Ook als ik hun website bekijk, onverslaanbaar qua prijzen. Vaak nog goedkoper dan particulier kopen. Daarnaast zijn ze gewoon echt super aardig en vrijgevig. 10/10 ![]()
US Half link overgenomen van @royke74.
Snel verzonden en ziet er perfect uit!
Bedankt voor het vertrouwen Roy👌🏼
@MotoSkooly heeft een GS bij me opgehaald. Nadat @royke74 er een verse batterij in heeft gestopt, heeft @MotoSkooly het ding weer persoonlijk thuis afgeleverd.
De vlotte service van deze mannen voor een schappelijke prijs is vermeldenswaardig. Anytime again ![]()
Vandaag een geweldige Seamaster auto/chrono opgehaald, bij Q-Watches @MotoSkooly . En de ontvangst, deal en service waren wederom top!
Super blij mee! Heel erg bedankt en graag tot ziens, mannen! ![]()
Een mooie aanwinst betrokken van deze club echte old-school horloge liefhebbers. Altijd zeer plezierig en professioneel. Dank @royke74 en @MotoSkooly ![]()
Gisteravond voor de eerste keer bij Qwatches geweest. Fijne duidelijke communicatie vooraf via de app en een hele prettige afspraak. Zeer blij met mijn 2 nieuwe aanwinsten. Nogmaals dank @royke74
Andermaal een fijne aankoop gedaan bij Q-Watches👍 Persoonlijk, snelle reacties en een passend inruil-voorstel, wel zo makkelijk voor een notoire flipperaar👍 @MotoSkooly en @royke74 bedankt weer!
Q-Watches (@royke74) heeft een horlogedoos van me overgenomen. Fair bieden, snelle afhandeling en zeer vriendelijk! Fijn handelen!
Altijd prettig om met Q Watches @MotoSkooly en @royke74 zaken te doen, zowel aankoop als verkoop!
Prettige aankoop gedaan bij Q-watches. Fijne communicatie met @royke74 en een nette afhandeling. Bedankt mannen!
Leuke ruildeal gemaakt met de heren van Q. Fijn, als vanouds. ![]()
![]()
Mooie deal gemaakt met @royke74 !
Zoals je al zei: leuke en gezellige deal.
Zeer zeker een aanrader ![]()
En weer een fijne deal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals altijd weer een super ervaring met Qwatches (@royke74)! Erg prettige communicatie en afhandeling tip-top. En Roy heeft bij m’n Squale een mooie matching blasted gesp gedaan voor het afwisselen.
Zeer bedankt Roy. ![]()
Ik moet ook maar weer eens hier mij zeer positief uitlaten.
Geen online aanbieder werkt fijner, is meer eerlijk en heeft het juiste aanbod dan Q. De communicatie met @royke74 is altijd duidelijk, snel en prettig van sfeer.
Durf amper op hun site te kijken want kost keer op keer geld
Ook voor verkoop of inruil.zit je hier goed, eerlijk en vertrouwd.
Absoluut een aanrader als ze iets in jou straatje aanbieden.
Vandaag is er een Colt gekocht van Q.
Kopen van en verkopen aan echte liefhebbers. Dat maakt Q voor mij geweldig