Quarts van 1 cent aangepast (vermoord) , China special!

Heb deze voor 1 cent van aliexpress gekregen/gekocht maar vond hem erg saai en was ook niet duur. Dus dacht ik maak hem wat meer industrieel-salvage stijl.
Heb de dremel erbij gepakt en de staalborstel dremel opzetstuk. Dit was resultaat. Uiteraard had ik dit niet gedaan met een mechanisch of heel duur exemplaar
After


Before

17 likes

Iets meer tekst en uitleg?

1 like

Ja uitleg was een leuk klokje!

Mooi gerestaureerd. (Of niet? De before en after staan bij mij boven en onder dezelfde foto).

Heb ik ook al een jaar of 2:

2 likes

TL;DR

Afgaande op de plaatjes heb je er plezier aan beleefd. Mooi. :+1:

2 likes

Ik snap niet wat ik zie. Vind de linker een stuk mooier iig. Heeft wat karakter!

Is ie ontploft?
Doen we een raadseltje?

Iets van context bij plaatjes zou handig zijn, dit geen Whatsapp voor analfabeten hier (denk ik).

2 likes

De gasbrander erop gezet?

Op de andere is het 8 uur en 6 minuten later. In die tussentijd kan er veel gebeuren

Het is gewoon de skeleton :grinning:

1 like

Weer eens wat anders dacht ik

Ik vind ‘m gaaf zo! Zou-het-nooit-kopen-gaaf, dat dan weer wel. Maar altijd leuk om een keer te doen lijkt mij. Maar 1 cent op Alibaba? Hoe werkt dat? Bonus bij een grotere order?

Hoe heb je die tekst erop gekregen?

1 like

Je kunt per dag 2 producten aanklikken. Als cadeau. Er wordt dan geloot en af en toe win je iets en moet je 1 cent betalen. En review sturen. Nu weet ik niet hoe ik het in dit geval ga doen

2 likes

De ongeschonden model was before en de verbrandde model after

1 like

Ik zou de eerste post even aanpassen en de oude links (boven) zetten :wink:

Lukt niet meer. Zit teveel tijd tussen

1 like

Heel gaaf en creatief.
Waarom er uurmatkers op zitten en geen wijzers is mij wel een raadsel.

Serieus Bill? 1 cent?

Leuk gedaan!

Ik heb deze een tijdje geleden gekocht als:

‘Draaiende zinloze uurmarkerking futuristische klassieke Quartz man en vrouw rolminuten horloge’

Was 72 euro kwijt man!

:joy:

1 like