Quartz batterij vervangen

Vrouw heeft omega quartz. Bij AD geweest. Batterij was leeg.
Batterij en water dicht testen omega 220 euro​:thinking::thinking:

Kan best kloppen, de pakkingen worden ook vervangen bij een batterij wissel.
Was in elk geval bij de Omega Constellation van mijn vrouw ook van toepassing :watch:.

1 like

Dat vind ik veel geld voor die “ingreep” ……

Gaat naar horloge maker nu. 40 euro.

1 like

40 euro voor alleen een batterij? Dat is zo mogelijk nog grotere geldklopperij dan 220 incl pakkingen :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Mijn Seamaster Peter Blake kreeg een complete servicebeurt bij Ronald Prins.

175 euro.

2 likes

Hier op forum heer prins?

1 like

Kan je beter naar Wesselink en Vreeker gaan te Alkmaar! Goede service en voor heel wat minder geld :moneybag:

2 likes

Verzekerd verzenden vice versa kost ook geld hè :+1::+1:

Bij een GS is dat ook 120 - 150 ballen, want pakkingen rond kroon, deksel en glas worden mee gepakt. En er wordt getest op waterdichtheid.

Is waterdicht testen nodig? Anders lekker bij een horlogemaker voor 2 tientjes het batterijtje laten wisselen.

1 like

Heb ik ook laten doen :+1:

Huh, je doet toch ook een reisverzekering afsluiten als je op reis gaat. Op WR testen moet je niet bezuinigen.

1 like

Gelijk in maar horloge komt niet in contact met water

Aangetekend verzenden is tot €500 verzekerd en kost minder dan €10. Wesselink en Vreeker is absoluut een aanrader. Even vooraf mailen, ze reageren snel.

1 like

Ja. Maar horloge is duurder dan 500🤣

Water in horloge komt niet alleen als je er mee gaat zwemmen, handen wassen en afwassen zorgen eerder voor problemen.

1 like

Gelijk in

1 like

Deze quartz ook voor €15 van een nieuwe batterij laten voorzien bij de lokale juwelier. Toen ik thuis het alarm wilde testen (bovenste knopje uittrekken) kwam ie in z’n geheel naar buiten! Oeps, vergeten vast te draaien, slordig…

1 like

Die heb ik ook. Ik heb laatst zelf de batterij vervangen en dat was goed te doen. Wat jamner is aan dit ding is dat er bijna geen bandjes voor te vinden zijn.

2 likes