Seiko!!!
inderdaad, voor het geld dat een GS moet kosten zou ik liever een Rolex kopen.
Zonder enige twijfel de Omega!
Eric
Ik zocht geen verontschuldiging hoor, ik verkies tot nu toe steeds quartz horloges, ik heb zelf nooit een automaat gekocht (wel 1 geërfd).
Dat vind ik trouwens leuk aan deze Seiko, de quartz versie ziet er aan de buitenkant even knap uit als een automaat. Wat bij de Omega’s zeer niet steeds het geval is.
De Spring Drive en de High Beat versies zijn ook heel knap, groter ook, maar dan spreken we over bedragen waar ik me niet comfortabel meer bij voel.
Ik vraag hier trouwens ook niet om voor mij te kiezen, doe ik liever zelf 
Op dit moment kan het nog alle kanten uit, mijn keuze wordt immers ook bepaald door een buitenkans die zich al dan niet voordoet. Ik geniet evenveel van de jacht als van het horloge dat ik dan koop.
In het verleden heb ik jaren kunnen wachten op een juiste horloge aan een goede voorwaarde. Ondertussen heb ik wel andere horloges die polstijd krijgen.
Van Omega is er geen quartz klok die ik zou willen. Van Seiko heb ik al wat quartz klokjes, en als het een Grand Seiko zou worden, dan een Spring Drive. Dus van de 3 zou het een Oysterquartz worden. Dat model sprak me vroeger wel aan. Wist toen niet eens waar AP voor stond en dat een Royal Oak vast op een mooie plaats groeit :+
Echter was het voor mij een poosje geleden een Breitling quartz geworden, maar ook niet zomaar één: