Ander uurwerk erin voor een paar tientjes en klaar kan er weer jaren tegenaan. Jumpstarten kan beetje olie kan maar dat is pure uitstel van executie.
Gewoon uurwerk wisselen klaar.
En anders glas nee joh hoeft niet haha.
Gr
Ander uurwerk erin voor een paar tientjes en klaar kan er weer jaren tegenaan. Jumpstarten kan beetje olie kan maar dat is pure uitstel van executie.
Gewoon uurwerk wisselen klaar.
En anders glas nee joh hoeft niet haha.
Gr
Waar ben je woonachtig?
Als het in de buurt is kunnen we altijd even kijken, bedankt voor het aanbod iig
Krasvrij glas is zo over rated
Is het eenvoudig om een nieuw uurwerk erin te zetten?
Misschien dat dit ook een optie is, naar een juwelier gaan niet. Die zien mij al aankomen met dit geval
Vlak bij, ik woon op steen worp van Haren
Groningen stad.
Aiii… Dat is iets verder, km of 300
Laat mijn baas t maar niet horen. Ik heb wat collega’s die ook zo’n jumpstart kunnen gebruiken.
Wat ik het mooiste van dit topic vind is “Donna Karan” in relatie tot een “Beater”. Magistraal.
Hier nog even een terugkoppeling, wie weet dat iemand er ooit nog profijt van heeft.
Het was toch de batterij, een week of 3 na deze post ging hij 2x per dag precies op tijd lopen, gezien dit een hele verbetering was stonden de wijzers echt stil. Nu heb ik eindelijk de tijd genomen om hem chirurgisch te openen en een nieuw batterijtje te bestellen, hopelijk kan ik hem van de week tot leven brengen.
Foto van de open hart operatie
En nog wat horloge horror
Gelijk de macro lenses kunnen testen die hier al een paar maanden liggen te slingeren, werkt wel.
Zag nu weer het riliëf op de dial, dat is jaren geleden dat ik dat gezien had