Ik zit met een vergrootglas te kijken naar de navihawk en de minutenwijzer beweegt per seconde.
De minutenwijzer van de UTC klok maakt wel 1x per 15 seconden een stap.
De Casios bewegen beide de minutenwijzer 1x per 10 seconden en de urenwijzer dacht ik 1x per 2 minuten.
Oh die doet het wel en niet tegelijk dus Thanks!
Blijven hele toffe horloges!
My bad Nighthawk, Skyhawk, Navihawk… Al die hawkjes haal ik wel vaker door elkaar
Ik denk dat de Sinn het hier ‘echt’ moet afleggen ten opzichte van de Seiko GS.
Je hebt het over het binnenwerk … alleen daar al is het heel erg moeilijk om de GS te kloppen.
Ik vermoed dat de ‘looks’ van de GS het ook langer zullen overleven …
De GS is met zekerheid een horloge waar je met ‘andere ogen’ zal naar (blijven) kijken
Dat de looks van de GS die van de Sinn gaan overleven, als je de GS in de doos bewaard misschien wel.
Die Sinn kan wel wat hebben en als zijn look je aantstaat, dan heb zou je toch wel een betrouwbaar polshorloge hebben voor jaren.
Inderdaad, de GS ziet er mooier en sierlijker uit maar wat binnen 5 jaar na dagelijks gebruik. Wat me ook zorgen maakt is de “maar” 100 waterdichtheid. De SINN UX daarentegen zal die 5 jaar met gemak overbruggen maar heeft dan een veel rudimentaire look. Als je met de SINN een leek tegenkomt dan kan die persoon met gemak denken dat het om een uurwerk gaat die meekomen is via pak ontbijtgranen. Niet dat ik daarmee zit ik doe het uiteindelijk wel voor mezelf maar toch
Dit weekend gaan we de GS eens gaan bezien.
Was er nu een mogelijkheid om de SINN UX (of een gelijkaardig uurwerk van SINN) te bezichtigen dan zou de keuze sneller gemaakt zijn.
Vroeger zag ik als leek wel snel aan een horloge in de etalage of het iets degelijk was of flut. Zonder dat ik de prijs zag of kennis had over de geschiedenis van het merk.
Bij Sinn spat het er af, zeker in hun tool range. Daar zie je snel dat het serieus is, als je ze dan optilt wordt het bevestigd.
Ik geloof je 100%, het probleem is dat een klein detail een look van een uurwerk kan verpesten.
Een tijdje geleden dacht ik zeker een victorinox uurwerk te willen tot ik hem live om mijn pols kreeg in de winkel. Het uurwerk is iets te groot en onmiddelijk van mijn lijst geschrapt. Die SINN is nu perfect in mijn hoofd maar tot ik deze zie ben ik niet zeker. Kon ik die even zien was de aankoop binnen de 5min voorzien. Heb ook geen zijn om deze te bestellen om dan binnen de twee weken terug te sturen. Volgens mij is er een transport
kost verbonden aan dit systeem.
Ik bedoelde dat de GS gewoon een klassiekere look heeft …
Uiteraard zal de Sinn een betere ‘beater’ zijn
Ik begrijp je, ik zie ook graag GS (maar niet het model dat jij toont), maar ik vrees dat krassen door het gebruik, de hele belevenis van het horloge om zeep helpt.
Zeer mooi uurwerk MAAR niet echt een dagelijks uurwerk met maar 50m waterdichtheid. Was dit binnenwerk nu eens in volgend case geplaatst dan direct.
Maar eerlijk wel een zeer mooi uurwerk zeker met de carbon dial.
Zeer fraai. Moest je hier vroeg of laat vanaf willen